printlogo


کد خبر: 190747تاریخ: 1397/1/20 00:00
قهرمانی تکراری بایرن در آلمان
درایت همیشگی هاینکس

در آغاز هفته بیست‌ونهم لیگ آلمان چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها بایرن‌مونیخ با برتری 4 بر یک برابر آگسبورگ توانست قهرمانی خودش را در این رقابت‌ها قطعی کند. خامس رودریگز، روبن و وگنر گل‌های بایرن‌مونیخ را به ثمر رساندند و تولیسو به اشتباه دروازه خودی را گشود. این ششمین قهرمانی متوالی بایرن‌مونیخ در بوندس‌لیگا است.
قهرمانی در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا آن هم با ۲۰ امتیاز اختلاف برای تیمی که در ابتدای فصل سایه بحران روی آن قرار داشت کاری فوق‌العاده بود ولی هاینکس در صحبت‌هایش بعد از این قهرمانی عنوان کرد قهرمانی در بوندس‌لیگا برای بایرن در اولویت نیست و این تیم به موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا چشم دوخته است.
وقتی یوپ هاینکس هدایت بایرن‌مونیخ را بر عهده گرفت، این تیم ۵ امتیاز از دورتموند عقب بود و شکست ۳ بر صفر برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان باعث شده بود همه از یک فصل بحرانی برای بایرن سخن به میان آورند ولی هاینکس با صبوری و قدرت خود توانست آرامش را به بایرن‌مونیخ برگرداند و حالا این تیم در هفته بیست‌ونهم بوندس‌لیگا با ۲۰ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار دارد.
یکی دیگر از اقداماتی که او در بایرن‌مونیخ انجام داد احیای توماس مولر بود. بازیکن نیمکت‌نشین بایرن در زمان آنچلوتی که خیلی برای تیم مدیریتی این باشگاه مهم است و به نوعی سمبل بایرن‌مونیخ محسوب می‌شود، با نظر هاینکس به تیم اضافه شد و توانست به بازیکن مهمی در راه قهرمانی مونیخی‌ها تبدیل شود تا در سال جام‌جهانی آمادگی بالایش را به رخ بکشد.
به نظر می‌رسد نظم تاکتیکی یکی از شاخصه‌های این مربی است که توانسته است در مونیخ خود را نشان دهد. حالا او همان‌طور که وعده داده است باید برای موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کند. بایرن‌مونیخ باید در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف تیم سویا برود. در بازی رفت تیم مونیخی توانست ۲ بر یک به برتری برسد و از شانس بالایی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برخوردار است.


Page Generated in 0/0056 sec