printlogo


کد خبر: 190784تاریخ: 1397/1/20 00:00
اخبار

سخنگوی سازمان حج و زیارت خبر داد
ثبت‌نام ۷۴ هزار نفر برای حج
 سخنگوی سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام ۷۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای اعزام به حج تمتع در سال جاری خبر داد. وحید اسکندری به مهر گفت: براساس فراخوانی که در بهمن‌ماه سال گذشته انجام شد تاکنون بیش از ۷۴ هزار و ۵۰۰ مشتاق زیارت خانه خدا در سامانه حج اطلاعات خود را تکمیل کرده‌‌اند. وی افزود: این افراد در 2 مرحله هزینه‌‌های خود را واریز می‌کنند که در مرحله اول ۱۰ میلیون تومان پرداخت کرده‌‌اند و مابقی آن را نیز در اردیبهشت‌ماه واریز می‌کنند که زمان قطعی آن اعلام خواهد شد. سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت درباره افزایش ظرفیت اعزام زائران حج تمتع، اظهار داشت: هنوز به طور قطعی مشخص نیست ظرفیت اعزام زائران به حج سال ۹۷ افزایش پیدا می‌کند یا خیر و فعلا تعداد اعزام‌ها همانند پارسال ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

سخنگوی طرح نوروزی سازمان تعزیرات خبر داد
احضار مدیرعامل فروشگاه‌های «رفاه»
سخنگوی طرح نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی دلایل احضار مدیرعامل فروشگاه‌های «رفاه» را تشریح کرد. به گزارش تسنیم، سیدیاسر رایگانی، سخنگوی طرح نوروزی تعزیرات درباره علت احضار مدیرعامل فروشگاه‌های رفاه اظهار کرد: ما دوست نداشتیم درباره این پرونده، نام فروشگاه را اعلام کنیم اما خودشان از طریق یکی از سایت‌های خبری اعلام کردند. برخلاف آنچه گفته شده، پرونده این فروشگاه هنوز مختومه نشده و رسیدگی ادامه دارد. تخلف این فروشگاه که منجر به احضار مدیرعامل آن شده، طبق اظهارنظر کارشناسی اولیه، عرضه فندق، آجیل و خشکبار غیرقابل استفاده انسانی بوده است. نماینده حقوقی فروشگاه رفاه در تعزیرات حضور یافته و درخواست استمهال 10 روزه کرده است.


وزیر آموزش‌وپرورش اعلام کرد
کاهش معاونت‌های آموزش‌وپرورش
 وزیر آموزش‌وپرورش با بیان اینکه تعداد معاونت‌های این وزارتخانه به 5 معاونت کاهش پیدا می‌کند، گفت: تا ۲ هفته دیگر نسخه آخر این تغییرات نهایی شده و آماده ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی می‌شود. سیدمحمد بطحایی در پاسخ به این پرسش که «تغییرات در ساختار و معاونت‌های این وزارتخانه به چه شکلی صورت می‌گیرد؟» به فارس گفت: تغییرات در ساختار، در راستای تکلیفی است که سازمان امور اداری و استخدامی برای همه دستگاه‌ها از جمله آموزش‌وپرورش داشته است. وی ادامه داد: تعداد معاونت‌های آموزش‌وپرورش به 5 معاونت کاهش پیدا کرده و به تبع آن، تعداد اداره‌کل‌هایی که در ذیل معاونت‌ها قرار دارند، کاهش پیدا می‌کند. وزیر آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: در حقیقت در حال کار کردن روی نسخه آخر این تغییر ساختار هستیم و ان‌شاء‌الله تا 2 هفته دیگر نهایی شده و آماده ارسال به سازمان امور اداری و استخدامی می‌شود. بطحایی درباره اینکه چه معاونت‌هایی حذف یا ادغام می‌شوند، گفت هنوز معلوم نیست.

معاون فرهنگی آموزش‌وپرورش عنوان کرد
اعزام 14 هزار دانش‌آموز به راهیان نور
 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: 14 هزار دانش‌آموز از ابتدای سال تحصیلی جاری به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند. سید‌مجتبی هاشمی درباره «اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور»، اظهار داشت: 14 هزار دانش‌آموز از ابتدای سال تحصیلی جاری به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند. وی درباره «تعداد مربیان پرورشی فعال در مدارس»، بیان داشت: یک هزار و 901 معاون پرورشی و قریب به 400 مربی پرورشی در سطح مدارس شهرستان‌های استان تهران فعالیت می‌کنند. معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: طرح جامعی برای توانمند‌سازی حوزه پرورشی، اعم از معاونان پرورشی، مربیان، مشاوران، مدیران کانون‌های تربیتی، دارالقرآن‌ها و هسته‌های مشاوره در نظر گرفته‌ایم که براساس رویکرد آموزشی، این برنامه را در طول سال برگزار می‌کنیم.


Page Generated in 0/0062 sec