printlogo


کد خبر: 190790تاریخ: 1397/1/20 00:00
کوتاه و گویا

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف 22 تن و ‏‏525 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان در نیمه نخست فروردین ماه در کشور خبر داد. اسدالله هادی‌‌نژاد گفت: طی نیمه نخست فروردین ماه سال‌جاری در مجموع مقدار 22 تن و 525 کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان در سطح کشور کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که این رقم 16 تن و 161 کیلوگرم بود حدود 40 درصد افزایش دارد.
علیرضا اسفراینی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران گفت:  درتغییر اصلاح هندسی میدان جوانان از حالت گردشی دور میدان به صورت لوزی و ایجاد فضای پارک اتومبیل اطراف میدان به مساحت تقریبی 400 مترمربع انجام شد.
امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 10 تهران با اشاره به لزوم اقدامات اجرایی در راستای کاهش تولید زباله و نهادینه‌سازی فرهنگ تفکیک پسماند، از افزایش اقدامات کیفی همزمان با سال جدید در راستای جلب مشارکت‌های مردمی خبر داد.
طی مراسمی با حضور اعضای شورای شهر، نماینده کشور هلند در ایران، مدیران شهری و شهروندان از اقدام ارزنده هومن اردبیلی، ایجاد‌کننده پیاده راه «لاله برای مادران» تجلیل شد. پیاده راه لاله برای مادران به عنوان یک عرصه گردشگری خاص در شهر تهران امسال پذیرای 200هزار نفر از بازدیدکنندگان بود.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی  نماینده ولی فقیه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مرحومه «حاجیه خانم طاهره صنیعی‌نژاد» مادر شهیدان معظم «محسن، عبدالامیر و محمدرضا جراح‌زاده» را تسلیت گفت.
جلال جلال‌شکوهی، رئیس انجمن رادیولوژی ایران با اشاره به نقش رادیولوژیست‌ها در تشخیص بموقع بیماری‌ها، گفت: بیماری‌های عضلانی و مفصلی از جمله بیماری‌‌هایی بوده که بخوبی توسط رادیولوژیست‌ها تشخیص داده می‌شود و این بیماری نه‌تنها فرد را دچار مشکل می‌کند بلکه محیط کار و خانواده نیز درگیر بیماری فرد شده و کارآیی فرد کاهش می‌یابد.
علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «در کل رقم 74میلیون نفرشب اقامت در ایام نوروز 97 در کشور به ‌ثبت رسیده است، همچنین 132میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی، تاریخی، موزه‌ها و سایت‌های تاریخی در این ایام صورت گرفته است که این موضوع نشان می‌دهد بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری در سبد خانوار قرار گرفته است؛ به‌طور متوسط هر گردشگر از 7 مرکز گردشگری، موزه، سایت‌های تاریخی و بناهای تاریخی بازدید کرده است.»
همایش معاونان بهداشت، درمان و توانبخشی با حضور مسؤولان ستادی و معاونان بهداشت، درمان و توانبخشی هلال‌احمر در سراسر کشور، 21 و 22 فروردین ماه در مجتمع دارویی - درمانی هلال برگزار می‌شود.
سیدپرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با تاکید بر جدا بودن فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با فعالیت بانک‌ها، گفت: ما به  عمد به آن سمتی که بانک‌ها حرکت می‌کنند نخواهیم رفت و رسانه‌ها کنترل کنند که اگر خدای ناکرده این صندوق پایش را کج گذاشت به آن رسیدگی کنیم.


Page Generated in 0/0050 sec