printlogo


کد خبر: 190806تاریخ: 1397/1/21 00:00
اخبار

سرمربی جدید تیم‌ملی فوتبال ژاپن مشخص شد
رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن، سرمربی جدید این تیم را معرفی کرد. فدراسیون فوتبال ژاپن در فاصله 2 ماه مانده به جام‌جهانی سرمربی تیم‌ملی این کشور را به دلیل کسب نتایج ضعیف در دیدارهای دوستانه اخراج کرد. بعد از برکناری وحید هلیلهوژیچ بوسنیایی، آکیرا نیشینو به طور رسمی هدایت این تیم را برعهده گرفت. کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن گفت: مشکلاتی درباره ارتباط برقرار کردن باعث شد تا مربی بوسنیایی اعتماد بازیکنانش را از دست بدهد. ژاپن در جام‌جهانی با تیم‌های کلمبیا، لهستان و سنگال در یک گروه قرار دارد.

شکستی دیگر برای رژیم اشغالگر قدس در ورزش
شرکت بین‌المللی هوندای ژاپن برگزاری مسابقات «موتوجی‌پی» در فلسطین اشغالی را نپذیرفت تا شکست دیگری برای رژیم اشغالگر قدس در زمینه ورزش رقم بخورد. به گزارش فارس، شکستی دیگر برای رژیم اشغالگر قدس در زمینه ورزش رقم خورد. صهیونیست‌‌های اشغالگر فکر می‌کردند با گرفتن میزبانی رویدادهای بزرگ ورزشی می‌توانند اراضی اشغالی را به نام خود سند بزنند و به دنیا ثابت کنند که این اراضی اسرائیل است نه فلسطین! در جدیدترین خبر شرکت بین‌المللی «هوندا»ی ژاپن با اعمال فشارهای «جنبش تحریم علیه اسرائیل» آب پاکی را روی دستان صهیونیست‌ها ریخت و اعلام کرد مسابقات موتوجی‌پی به میزبانی عراد (منطقه اشغال شده فلسطین به‌وسیله صهیونیست‌ها) لغو است.  این شرکت مشهور ژاپنی حامی مالی این مسابقات بین‌المللی موتورسواری بود که زیر بار برگزاری این مسابقات جهانی در خاک فلسطین اشغالی نرفت. رژیم اشغالگر قدس که در رویای این بود تا با میزبانی این رویداد ورزشی مهم نوعی خودنمایی کند و خودش را به عنوان کشور مستقل خطاب کند، ناکام ماند تا بار دیگر برای جهانیان مشخص شود که این رژیم جعلی و متجاوز اشغالگری بیش نیست.

۱۰ امتیاز تا پایان نخستین فصل رؤیایی «والورده» در بارسلونا
ارنستو والورده با به پایان رساندن فصل رویایی که در بارسلونا آغاز کرده فاصله زیادی ندارد و در صورتی که تیمش ۱۰ امتیاز کسب کند قهرمانی‎اش را زودتر از پایان لیگ مسجل می‎کند. ارنستو والورده شروعی ایده‎آل روی نیمکت مربیگری تیم فوتبال بارسلونا داشته است. بارسلونای او تنها ۱۰ امتیاز با قهرمانی در لیگ فاصله دارد. تساوی یک- یک رئال‌مادرید مقابل اتلتیکو در داربی شهر مادرید در دیدار روز یکشنبه باعث شد در حالی که ۷ بازی از بازی‌های لیگ اسپانیا مانده فاصله بارسا با تیم دوم ۱۱ امتیاز شود. در صورتی که اتلتیکو، تیم دوم جدول، همه بازی‌های باقی مانده را ببرد ۲۱ امتیاز دیگر کسب می‎کند و ۸۹ امتیازی می‌‏شود، در صورتی که بارسلونا همین حالا ۷۹ امتیاز دارد. در صورتی که 2 تیم کار را با امتیاز برابر به پایان ببرند هم اوضاع به سود بارسلونا است. بعید است اتلتیکو شانسی برای گرفتن قهرمانی از بارسا داشته باشد، به همین دلیل است که همه نگاه‌ها متوجه بارسلونا برای قهرمانی در لیگ است. حتی احتمالش زیاد است بارسلونا تا قبل از ال‌کلاسیکو که در هفته ۳۶ برگزار می‏شود قهرمانی‎اش را مسجل کند.

پرداخت یک میلیارد تومان به فدراسیون کشتی
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه نشست مجمع فدراسیون کشتی از پرداخت یک میلیارد تومان در 2 روز گذشته به این فدراسیون خبر داد. محمدرضا داورزنی در نشست مجمع فدراسیون کشتی که ظهر روز دوشنبه در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، گفت: وزارت ورزش و فدراسیون‌ها یک خانواده هستند و فاصله‌ای بین ما و کشتی نیست. وی افزود: با یک میلیارد تومانی که به فدراسیون کشتی پرداخت کردیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، صددرصد اعتبارات این رشته از طرف وزارت ورزش پرداخت شده است. ضمن اینکه سهم کشتی از اعتبارات ورزش بعد از فوتبال، حداقل 2 برابر رشته‌‌های دیگر است. داورزنی درباره تلاش اعضای مجمع برای بازگشت رسول خادم نیز گفت: خادم واقعا برای ما عزیز است ولی ورزش کشور و رویدادهای بزرگ مهم پیش‌رو و حساسیت مردم روی نتایج ورزشی ایران موضوعی نیست که به ما اجازه دهد کشتی بلاتکلیف بماند. ما تا یکشنبه منتظر بودیم خادم به محل مسؤولیت خود در فدراسیون بازگردد ولی عدم حضور وی، وزارت و مجمع را در شرایطی قرار می‌دهد که هر چه سریع‌تر ورزش اول کشور را با تعیین سرپرست از بلاتکلیفی خارج کنند.
 


Page Generated in 0/0070 sec