printlogo


کد خبر: 190844تاریخ: 1397/1/21 00:00
کوتاه و گویا

محمد محب‌خدایی، معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «رویداد تبریز 2018 فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی و دیگر استان‌های کشور است و باید از این فرصت برای معرفی هرچه بهتر ایران استفاده کرد».
چهارمین سال جشن تولد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با عنوان «پدر مهربانی» به همت مدیریت فرهنگی - هنری منطقه ۱۷ تهران با مشارکت شهرداری منطقه، چهارشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۱۰ در فرهنگسرای بهاران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این مراسم چهارشنبه ۱۰ صبح به نشانی: میدان ابوذر، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، بوستان بهاران، مرکز همایش‌های فرهنگی - هنری، فرهنگسرای بهاران مراجعه کنند.
ایران میزبان نخستین المپیاد جهانی فناوری ‌نانو است؛ المپیادی که 8 کشور آسیایی و اروپا برای رقابتی تنگا‌تنگ در آن اعلام آمادگی کرده‌اند. این المپیاد از امروز به مدت 6 روز در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. نمایندگانی از کشورهای تایوان، مالزی، روسیه، کره‌جنوبی، ایران، انگلستان، ایتالیا و آلمان در این المپیاد شرکت دارند.
عباس مافی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران از اجرای پروژه نصب نیروگاه خورشیدی متصل به شبکه On-Grid در ساختمان مرکزی و نواحی یک و 3 منطقه خبر داد.
علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مشکلات کنونی زلزله‌زدگان کرمانشاه که مربوط به اسکان است و این مشکل در شهرها نمود بیشتری دارد، از تهیه اقلام ضروری زندگی از جمله کولر، یخچال، تلویزیون و فرش برای زلزله‌زدگان با بهره‌گیری از کالای ایرانی خبر داد.
غلامحسین سلمانی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه  21 تهران از اجرای عملیات اصلاح هندسی در محدوده پل کاروانسراسنگی واقع در منتهی‌الیه حوزه استحفاظی ورودی غربی پایتخت خبر داد.
مدیرکل حج و زیارت استان تهران از احتمال افزایش ظرفیت فعلی استان تهران برای اعزام به حج خبر داد. مهران فرشید گفت: ظرفیت در نظر گرفته شده برای زائران استان تهران جهت اعزام به حج تمتع 97 بیش از 10 هزار نفر است که احتمال افزایش این ظرفیت وجود دارد.
مدیرعامل شرکت شهروند با اعلام تمدید زمان جشنواره عیدانه از تعطیلی فروشگاه‌های شهروند به دلیل انبارگردانی خبر داد. مسعود سریع‌القلم با اعلام این خبر گفت: عملیات انبارگردانی در فروشگاه‌های شهروند هر ساله در فروردین ماه انجام می‌شود و به دلیل گستردگی و زمانبر بودن فرآیند انجام آن تمام فروشگاه‌ها در روز سه‌شنبه 21 فروردین ماه تعطیل است  و خدمات‌دهی به مشتریان از روز چهارشنبه 22 فروردین ماه انجام خواهد شد.


Page Generated in 0/0050 sec