printlogo


کد خبر: 190846تاریخ: 1397/1/21 00:00
اخبار

مسؤولان کمیته‌های رسانه، سیاسی و اقشار جبهه مردمی مشخص شدند
عضو هیأت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از انتصاب سیدمحمد حسینی به عنوان مسؤول کمیته رسانه و مهدی محمدی به ریاست کمیته سیاسی جبهه مردمی خبر داد و گفت: برنامه اجرایی جمنا درباره اهداف و رویکردها تدوین و نهایی شد.
مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف جبهه مردمی در سال جدید اظهار داشت: برنامه‌ریزی و تصمیماتی پیش از عید اتخاذ شده بود که در حال حاضر اجرا شده است. عضو هیات‌رئیسه جبهه مردمی از برگزاری نشست دبیران استانی جمنا قبل از آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این مجمع همفکری صورت می‌گیرد و تاریخ برگزاری مجمع عمومی مشخص خواهد شد. وی همچنین تصریح کرد: در بیش از نیمی از استان‌ها شوراهای جدید تشکیل شده است و در سایر استان‌ها هم با سرعت بیشتری عمل می‌شود و سپس نسبت به برگزاری مجمع عمومی اقدام می‌کنیم. چمران از انتصاب «سیدمحمد حسینی» به عنوان مسؤول کمیته رسانه‌ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: آقای «اردکانی» به عنوان ریاست کمیته اقشار منصوب شد، در حالی که پیش از این آقای روستاآزاد این مسؤولیت را برعهده داشت اما در حال حاضر به دلیل بیماری، دوران نقاهت خود را طی می‌کند.
وی همچنین از انتصاب مهدی محمدی به عنوان مسؤول دفتر سیاسی جبهه مردمی خبر داد و گفت: هفته گذشته نیز بیانیه‌ای از سوی جبهه مردمی صادر شد.

پاسخ رهبر انقلاب به هنیه، خط بطلانی
 بر حرکت‌های سازشکارانه بود
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: پاسخ رهبر انقلاب به نامه اسماعیل هنیه، در حقیقت خط بطلانی بر حرکت‌های سازشکارانه در منطقه بود. پرویز سروری در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب به هنیه، نامه سرنوشت‌سازی است؛ از این جهت که سعودی‌ها تلاش می‌کردند هم با «دیپلماسی دلاری» زمینه را برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها فراهم کنند و با تزریق پول، جلوی تحرک فلسطینیان را هم بگیرند. وی افزود: متاسفانه برخی گروه‌های فلسطینی در این دام افتادند و در عمل به «انتفاضه» ترمز ‌زده شد. این نامه سرآغازی بود بر یک حرکت جدید که عبارت است از قطع امید کامل از سازش و قرار گرفتن در کانون اصلی مقاومت. پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه هنیه، در حقیقت خط بطلانی بر حرکت‌های سازشکارانه در منطقه بود. دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به اظهارات ولیعهد سعودی مبنی بر اینکه ایران، دشمن مشترک عربستان و اسرائیل است، گفت: بن‌سلمان تلاش می‌کرد با جابه‌جا کردن نقش مجرم (عربستان) و مدعی (ایران) نقش بومی شده آمریکایی‌ها در منطقه را بازی کند؛ این نقش عبارت بود از تضعیف محور و موتور محرکه مقاومت یعنی جمهوری اسلامی و عادی‌سازی روابط با  صهیونیست‌ها.

پدافند هوایی به هواپیماهای دشمن پاسخ کوبنده می‌دهد
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به یاوه‌گویی برخی رسانه‌‌های دشمن درباره پرواز هواپیماهایی در آسمان ایران، گفت: این یاوه‌گویی‌ها جایی جز همان رسانه‌‌های شیطان صفت ندارد. به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در نخستین مراسم صبحگاه این قرارگاه در سال جدید، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در آغاز سال، تاکید کرد: در روز‌‌های گذشته یاوه‌گویی‌‌‌هایی از برخی رسانه‌‌های دشمنان درباره پرواز هواپیماهایی در کشور شنیده شد که ارزش پاسخگویی نداشت اما همین جا می‌گویم اگر کشوری حماقتی انجام دهد و هواپیمایش نزدیک شود قطعا نخستین خط مقدم که پدافند هوایی است پاسخ کوبنده می‌دهد و این یاوه‌گویی‌ها جایی جز همان رسانه‌‌های شیطان‌صفت و متوهم ندارد.


Page Generated in 0/0044 sec