printlogo


کد خبر: 190868تاریخ: 1397/1/22 00:00
کوتاه و گویا

در راستای اعلام شعار سال 97 از سوی رهبر انقلاب با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، نمایشگاه پوستر «راه‌حل خودمانی» در مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی(ره) برپا شد. این نمایشگاه با مشارکت اداره هنرهای تجسمی سازمان بسیج، در جهت فرهنگ‌سازی حمایت از تولیدات داخلی و نقش افراد در پیشرفت تولیدات ملی و بهبود شرایط اقتصادی به مدت یک‌ماه در مترو گالری ایستگاه شهید بهشتی(ره) دایر است.
فراخوان بخش کتاب‌سازی کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا(ع) از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 مهلت دارند آثار خود را به مراکز فرهنگی - هنری کانون پرورش فکری سراسر کشور ارسال کنند.
محمد خردمند، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه یک تهران گفت: خیابان شهید اعجازی (آصف)، به عنوان مسیر اصلی ورود به محله‌های اسدآباد و ولنجک کهنه دارای معبری کم‌عرض با حجم بالای تردد خودروهای عبوری بود که تردد را برای ساکنان محله‌های همجوار با مشکل مواجه کرده بود، بر همین اساس طرح ساماندهی ترافیکی این محله با تغییر در جهت مسیرهای حرکتی خودروها اجرا شد.
دیوان عدالت اداری در رأی ایجاد رویه مقرر کرد در صورت اختلاف بین کارفرما و کارگر در پرداخت دستمزد و حقوق کارگر، صرف ارائه برگه تسویه‌حساب کافی نیست و کارفرما باید مستندات لازم جهت پرداخت حق و حقوق کارگری را به مراجع رسیدگی‌کننده ارائه کند.
 


Page Generated in 0/0062 sec