printlogo


کد خبر: 190872تاریخ: 1397/1/22 00:00
پیش‏بینی الگوی رفتاری مسؤولان در سال 97
نوستراداموس‏طور!
حسین اسماعیلی

در اینجا قصد داریم الگوی رفتاری دولت و مجلس را در سال حمایت از کالای ایرانی پیش‏بینی کنیم (یه همچین نوستراداموسی هستیم ما).

ابتدای سال
- هیات دولت با تصویب لایحه‌ای بر ضرورت حمایت از کالای ایرانی تاکید می‌کند.رئیس دولت در پایان نشست هیات دولت در حالی که سعی می‌کند خیلی جدی باشد حمایت از کالای ایرانی را یکی از اهداف اصلی برجام برمی‌شمارد. 298 نماینده مجلس در بیانیه‌ای از ملت ایران و کالای ایرانی تشکر می‌کنند.
- آریایی‌های اصیل در توئیتر هشتگ # نه_به_کالای_ایرانی راه می‌اندازند. زیباکلام در مصاحبه‏ای سرگشاده، کالای ایرانی را یادگار رضاخان برمی‏شمارد و از وی تقدیر و تشکر می‏کند.


اواسط سال
- رئیس‏دولت در همایش ملی حمایت از کالای ایرانی در مورد تاریخ اسلام، تفسیر قرآن کریم و تحریف تاریخ انقلاب مطالبی را بیان می‏کند. در پایان نیز تمبر یادبود حمایت از کالای ایرانی رونمایی می‏شود. 298 نماینده مجلس در بیانیه‏ای از تمبر، ملت ایران و کالای ایرانی تشکر می‏کنند.
- ضدانقلاب که قبلاً نتوانسته بودند نظام را با اتو ساقط کنند این بار عزم‌شان را جزم می‏کنند تا با نخریدن کالای ایرانی نظام را ساقط کنند و کمپین #کالای_ایرانی_نخرید را راه‌اندازی می‌کنند.

انتهای سال
-رئیس‏دولت در گفت‌و گوی تلویزیونی درحالی که فک مجری کف زمین است به دوربین خیره می‏شود و از اشتغالزایی بیش از 2 میلیون نفر در نتیجه سیاست‌های اصولی دولت در حمایت از کالای ایرانی خبر می‏دهد. 298 نماینده مجلس در بیانیه‏ای از ملت ایران و کالای ایرانی تشکر می‏کنند.
 


Page Generated in 0/0063 sec