printlogo


کد خبر: 190890تاریخ: 1397/1/22 00:00
اخبار

اسپورت یک آلمان: توخل با پاری‌سن‌ژرمن 2 ساله بست
یک سایت آلمانی از توافق نهایی توماس توخل با پاری‌سن‌ژرمن سخن به میان آورد و اعلام کرد با این مربی جوان آلمانی قرارداد 2 ساله بسته شده است. به نظر می‌رسد پاری‌سن‌ژرمن با سرمربی جدید خود برای فصل بعد به توافق نهایی رسیده است. سران پاری‌سن‌ژرمن بعد از ریخت‌وپاش‌های زیاد و آوردن ستاره‌هایی چون نیمار، امباپه و دنی آلوس امید زیادی داشتند به رویای خود برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند اما شاگردان امری در فصل جاری به بدترین شکل از لیگ قهرمانان حذف شدند. به نظر می‌رسد جدایی این سرمربی اسپانیایی از پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل قطعی باشد. اسپورت یک آلمان از توافق پاری‌سن‌ژرمن با توماس توخل سخن به میان آورد و رسما اعلام کرد این مربی جوان آلمانی با تیم پاریسی قرارداد 2 ساله امضا کرده است. پاری‌سن‌ژرمن در آستانه کسب عنوان قهرمانی در لیگ فرانسه است و این خبر می‌تواند برای بازیکنان این تیم
شوکه‌کننده باشد.

سرانجام دختران بسکتبالیست ایران عازم اردن شدند
تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان بعد از چندین بار لغو سفر بالاخره پس از یک روز سرگردانی در فرودگاه، ایران را به مقصد اردن ترک کرد. اعزام تیم بسکتبال دختران نفت آبادان به مسابقات باشگاهی غرب آسیا که به دلیل مشکلات بین پالایش نفت آبادان و وزارت نفت پس از چندین بار جابه‌جایی ساعت پرواز لغو شد، با تلاش و پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و  فدراسیون بسکتبال انجام شد. پیگیری‌ها و تلاش برای اعزام نفت آبادان زمانی جدی‌تر شد که این اطمینان حاصل شد در صورت شرکت نکردن نماینده ایران در این مسابقات، تیم باشگاهی نفت و فدراسیون بسکتبال با جریمه‌های سنگینی روبه‌رو می‌شوند. در نتیجه پس از رایزنی‌های انجام‌شده، اعزام دختران بسکتبالیست نفت قطعی شد. بازیکنان و کادر فنی این تیم که دوشنبه‌شب و پس از لغو سفر، به شهرهای محل سکونت خود بازگشته بودند، دیروز مجددا خود را به فرودگاه امام خمینی(ره) رساندند و در نهایت این تیم با پرواز ساعت 1:30 دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۱ فروردین، ایران را به مقصد اردن ترک کرد. نفت آبادان روز بیست‌ویکم فروردین استراحت می‌کند و از روز بعد به مصاف حریفان خود می‌رود. این مسابقات نخستین حضور دختران بسکتبالیست ایرانی در رقابت‌های باشگاهی غرب آسیاست که در پی دریافت مجوز رسمی بازی با پوشش اسلامی از طرف فدراسیون جهانی بسکتبال، انجام می شود.
7 تیم از 4 کشور ایران، اردن، لبنان و فلسطین در 2 گروه از ۲۱ تا ۲۵ فروردین با هم به رقابت می‌پردازند و تیم قهرمان راهی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های آسیا می‌شود.

کی‌روش در بین ۱۲ گزینه نهایی سرمربیگری کامرون
نام سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در بین ۱۲ کاندیدای نهایی گزینه سرمربیگری تیم‌ملی فوتبال کامرون است.
سایت «کامرنیوز» کامرون با انتشار گزارشی نوشت که نام کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال کشورمان در بین 12 گزینه نهایی است که فدراسیون فوتبال کامرون برای پست سرمربیگری این تیم در نظر دارد.
جان توشاک گالویس، کلود ماکلله، ویلی سانیول، دیدیه سیکس، فیلیپه تروسیه، هوبرت ولود، آلاین گیرسی، پی‌یر ماری لچانتره، دیودونه اِن‌که، بوناونتور جونکپ و ژان پل آکونو دیگر گزینه‌های نهایی احراز پست سرمربیگری تیم‌ملی کامرون هستند.
هفته گذشته رسانه‌های آفریقایی خبر دادند، فدراسیون فوتبال کامرون به دنبال یافتن گزینه‌ای مناسب برای سپردن هدایت تیم‌ملی فوتبال این کشور است و در این راستا بیش از 60 گزینه از جمله کی‌روش برای احراز این پست وجود دارند که برخی از آنها رزومه‌شان را به این فدراسیون فرستاده‌اند.
کی‌روش که سابقه سرمربیگری در قاره سیاه با تیم‌ملی فوتبال آفریقای‌جنوبی را دارد، تا پایان جام‌جهانی 2018 با فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم‌ملی قرارداد دارد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال ایران پیشنهاد تمدید قرارداد را به کی‌روش تا پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 داده است.
 


Page Generated in 0/0052 sec