printlogo


کد خبر: 190891تاریخ: 1397/1/22 00:00
اخبار

در صورت پایان خدمت
عالیشاه مشکلی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد
رئیس تربیت بدنی ارتش درباره وضعیت امید عالیشاه برای بازگشت به تیم پرسپولیس گفت: امید عالیشاه چون در حال حاضر دوره خدمت سربازی‌اش در تیم تراکتورسازی به پایان رسیده هیچ مشکلی برای بازگشت به تیم پرسپولیس ندارد. امیر سرتیپ جمشید فولادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امید عالیشاه زمانی که برای گذراندن خدمت سربازی خود وارد تیم تراکتورسازی شد چون عضو باشگاه پرسپولیس بود و نه عضو تیم‌ملی، نمی‌توانست عنوان سرباز قهرمان به خود اختصاص بدهد اما چون بازیکن درجه یک بود مشکلی برای گذراندن سربازی خود در باشگاه تراکتورسازی نداشت. در حال حاضر نیز خدمت سربازی او در این باشگاه به پایان رسیده و می‌تواند در صورت داشتن قرارداد با باشگاه پرسپولیس به این تیم بازگردد. وی در پاسخ به این پرسش که با وجود اتمام سربازی امید عالیشاه در تراکتورسازی این باشگاه هنوز مجوز خروج به این بازیکن جهت بازگشت به تیم پرسپولیس را نمی‌دهد، گفت: وقتی بازیکنی دوره خدمت سربازی‌اش در یک باشگاهی به اتمام می‌رسد، باشگاه موظف است برگه تسویه او را بدهد تا به تیمی که قرارداد دارد، بازگردد مگر اینکه بازیکن اضافه‌خدمت داشته باشد و باشگاه اجازه خروج را تا زمان پایان اضافه خدمتش به او ندهد. به هر صورت اگر عالیشاه هنوز با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد می‌تواند بعد از دریافت برگه تسویه خود به این تیم بازگردد اما اگر قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده باشد، بازیکن آزاد محسوب می‌شود. فولادی در پایان با اشاره به اینکه هیچ بازیکن سربازی مشکلی برای خروج از کشور ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر مشکل خاصی برای خروج هیچ یک از بازیکنان سرباز از کشور وجود ندارد و فدراسیون‌ها می‌توانند با هماهنگی کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، ورزشکاران خود را به تورنمنت‌های برون‌مرزی اعزام کنند.

روز نخست تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان
یک طلا و یک برنز برای تکواندوکاران ایران
در پایان نخستین روز مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ در تونس یک طلا و یک برنز به تکواندوکاران ایران رسید. دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ با حضور ۹۵۰ هوگوپوش از ۱۱۸ کشور از صبح دوشنبه ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ در سالن «ساله کوارت» الحمامات کشور تونس آغاز شد که به‌مدت 5 روز ادامه خواهد داشت. در روز نخست این رقابت‌ها، حسین لطفی نماینده وزن اول کشورمان مقتدرانه و در حالی که تمام حریفان خود را با اختلاف بیش از ۲۰ امتیاز شکست داده بود، توانست مدال طلای جهانی را بر گردن بیاویزد. همچنین «مبینا کلیوند» در وزن ۴۲ کیلوگرم تیم‌ملی دختران، در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف «امینه گوگباکان» از ترکیه قهرمان اروپا ۲۰۱۷ رفت که نتیجه را ۱۶ بر ۱۲ واگذار و مقام سومی جهان (برنز) را به نام خود ثبت کرد. اما مریم حاجی علیزاده دیگر نماینده گروه دختران در وزن ۴۴- کیلوگرم و محمد رستم‌نژاد در وزن ۴۸- کیلوگرم پسران، با قبول شکست مقابل حریفان از دور رقابت‌ها کنار رفتند. هدایت تیم‌ملی پسران را «وحید عبداللهی» و هدایت تیم دختران را «فاطمه صفرپور» به عنوان سرمربی در اختیار دارند.

رئال مادرید همچنان به دنبال دروازه‌بان
باشگاه رئال‌مادرید 3 سال است به دنبال یک دروازه‌بان بزرگ است.‌ به نقل از آ.اس، رئال‌مادرید تابستان ۲۰۱۵ نزدیک به امضای قرارداد با داوید دخه‌آ بود اما آن فکس مشهور مانع از آن شد تا دروازه‌بان منچستریونایتد به سفیدپوشان بپیوندد و دخه آ مادرید را به مقصد اولدترافورد ترک کند. پس از این اتفاق، مادرید همیشه در فصل نقل‌وانتقالات به دنبال یک دروازه‌بان مطمئن است تا جایگزین ناواس کند که با وی 8 جام اخیر را بالای سر برده است. باشگاه مادریدی پس از اعلام علاقه‌مندی به دروازه‌بان یونایتد به دنبال جذب تیبو کورتوآ (چلسی) و برنارد لئو (بایرلورکوزن) بود. با این حال هر دو دروازه‌بان پاسخ منفی به تیم ‌اسپانیایی دادند.
کپا آریسابالاگا آخرین دروازه‌بانی بود که به مادرید نزدیک شده بود. این اتفاق در زمستان گذشته رخ داد. سفیدپوشان آماده بودند تا ۲۰ میلیون یورو به آتلتیک بیلبائو پرداخت کنند. دروازه‌بان ‌اسپانیایی حتی تست‌ پزشکی مادرید را گذراند اما زین‌الدین زیدان (سرمربی رئال‌مادرید) مانع از این انتقال شد. با وجود درخشش ناواس در ترکیب سفیدپوشان، الیسون بکر دروازه‌بان رم گزینه مورد نظر مادرید برای تابستان است. باشگاه رم ۶۰ میلیون از مادرید تقاضا خواهد کرد تا اجازه این جابه‌جایی را بدهد.


Page Generated in 0/0048 sec