printlogo


کد خبر: 190947تاریخ: 1397/1/23 00:00
اخبار

پناه بردن الحدادی و مراکش به کاس
مهاجم سابق بارسلونا با پناه بردن به دادگاه عالی داوری ورزشی امیدوار است در جام‌جهانی جواز بازی کردن پیدا کند. تیم‌ملی فوتبال مراکش یکی از تیم‌‌هایی است که توانسته به جام‌جهانی  ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کند و در گروه ایران، اسپانیا و پرتغال قرار دارند. منیر الحدادی، مهاجم سابق بارسلونا در مراکش به دنیا آمده است اما  او پیش از این به تیم‌ملی فوتبال اسپانیا دعوت شده است. طبق قوانین فیفا بازیکنی که در رده بزرگسالان برای تیمی به میدان رفته نمی‌تواند  برای تیم دیگری بازی کند. الحدادی سخت در تلاش است بتواند با تیم‌ملی مراکش حضور در جام‌جهانی را تجربه کند اما فیفا رسما با خواسته او مخالفت کرد. دادگاه داوری ورزشی از درخواست الحدادی و فدراسیون فوتبال مراکش برای بررسی پرونده این بازیکن سخن به میان آورد و تاکید کرد آنها درخواست خود را ارائه داده‌اند و به آن رسیدگی می‌شود.

دی‌ فرانچسکو: پیروزی بزرگی را به دست آوردیم
سرمربی رم از پیروزی قاطع برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوشحال است و از شانس تیمش برای قهرمانی و صعود به فینال سخن به میان آورد. دی‌ فرانچسکو بعد از بازی گفت‌: همواره بعد از شکست مسؤولیت آن را بر عهده می‌گیرم و البته انتقادهای زیادی از من می‌شود اما امروز می‌توانم بگویم با شایستگی این پیروزی را به دست آوردیم و سهم بسزایی در کسب آن داشتم. او در ادامه‌ ‌اضافه کرد: من تیم را با یک سیستم جدید به میدان فرستادم، چرا که می‌خواستم از فضاهایی که بارسلونا در اختیار ما قرار می‌دهد نهایت استفاده را ببریم. با سیستم جدید 2-1-4-3 برابر بارسلونای بزرگ بازی کردیم و توانستیم آنها را غافلگیر کنیم. در رقابت‌های سری A هم عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهیم اما امروز مزد زحمات و تلاش زیاد خود را گرفتیم. او درباره شانس تیمش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: بدون شک این شانس را خواهیم داشت که به فینال راه پیدا کنیم و در دیدار بعدی نهایت تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت. چرا نباید امیدوار باشیم؟ هیچ‌کس انتظار نداشت به نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم و الان که راه پیدا کرده‌ایم به رویاپردازی خود ادامه می‌دهیم. پیروزی بزرگی را برابر تیمی بزرگ به دست آورد‌ه‌ایم.

۵۰ گل و پاس گل برای نابغه مصری
محمد صلاح به رکورد خیره‌کننده ۵۰ گل و پاس گل در رقابت‌های این فصل رسید. لیورپول در دیدار برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان نیز موفق شد ۲ بر یک منچسترسیتی را شکست دهد. در این دیدار محمد صلاح توانست گل نخست تیمش را وارد دروازه سیتی کند. محمد صلاح اکنون به رکورد ۵۰ گل و پاس گل در تمام رقابت‌ها رسیده است. این بازیکن مصری تاکنون ۳۹ گل به ثمر رسانده و ۱۱ پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرده است. صلاح بعد از پایان بازی گفت: همه می‌دانند منچسترسیتی چه تیم خوب و باکیفیتی است. آنها پرس شدیدی روی تیم ما داشتند و بخوبی ما را تحت فشار قرار دادند ولی خوشبختانه توانستیم خودمان را از زیر فشار آنها خارج کنیم. با وجود آنکه گل زودهنگامی دریافت کردیم توانستیم به بازی بازگردیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

السد با آمادگی کامل برابر پرسپولیس
السد قطر در بهترین حالت خود به مصاف تیم فوتبال پرسپولیس در آزادی خواهد رفت. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از  السد پذیرایی خواهد کرد. این دیدار جنگ صدرنشینی است. السد با 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای دارد، این‌ در حالی است که پرسپولیس 10 امتیازی است. روزنامه الشرق از آمادگی کامل السد برای دیدار حساس برابر پرسپولیس سخن به میان آورد و تاکید کرد تیم قطری در این دیدار حساس نه بازیکن مصدوم دارد و نه محروم. الشرق نوشت: السد در بهترین حالت خود به مصاف پرسپولیس می‌رود. این تیم نه بازیکن مصدوم دارد و نه محروم تا جایی که بعد از  مدت‌ها فریرا تیم کامل خود را در  اختیار دارد و رقابت بین بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی سخت شده است.


Page Generated in 0/0052 sec