printlogo


کد خبر: 190952تاریخ: 1397/1/23 00:00
اخبار

واکنش سیروان خسروی  به رفتار سلبریتی‌های رنگی
از سلبریتی‌های بی‌سواد  انتظار بیشتری نیست
در پی اتفاق‌های اخیری که درباره‌ قیمت دلار و سکه در کشور رخ داده، سلبریتی‌های بسیاری نسبت به این اتفاق‌ها واکنش نشان دادند. بسیاری از این سلبریتی‌ها در صفحه‌های شخصی‌شان دست از حمایت دولت روحانی کشیدند و بسیاری دیگر با نوسانات قیمت دلار و سکه شوخی کردند البته بودند سلبریتی‌هایی که نسبت به اوضاع با نگاهی متفاوت نگاه کردند و انتقادهای عمیقی نسبت به اوضاع کنونی داشتند. به گزارش تسنیم، یکی از انتقادهای جالب به اوضاع کنونی را سیروان خسروی مطرح کرد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیری بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود. وقتی سلبریتی‌هایی که بیشترشون حتی در زمینه شغلی خودشون بی‌سواد هستن، الگو میشن، انتظاری بیش از این نباید داشت».


گزارش دروغ  کار دست بازیگر سرشناس داد!
تی‌جی‌ میلر، بازیگر آمریکایی پس از اعلام خبر دروغ به پلیس درباره خطر بمب‌گذاری با احتمال زندان روبه‌رو شده است. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، بازیگر «سیلیکون ولی» دوشنبه‌شب در فرودگاه لاگواردیا در نیویورک بازداشت شد. دلیل بازداشت وی خبر بمب‌گذاری نادرست به پلیس در ماه مارس اعلام شده است. پلیس اعلام کرده این بازیگر ۱۸ مارس با تماس با پلیس نیوجرسی خبر داده بود در قطار مسافری واشنگتن به نیویورک یک مسافر زن بمبی در کیف دستی‌اش حمل می‌کرده است. پلیس پس از توقف قطار و کنترل آن با بمبی مواجه نشد. افسر پلیسی که با این کمدین صحبت کرده بود در همان زمان گزارش خبر نیز به وی مشکوک شده بود و این احتمال را مطرح کرده بود که وی ممکن است به دلیل استفاده از الکل دچار اشتباه شده باشد اما میلر تاکید کرده بود نخستین باری است که چنین تماسی می‌گیرد و پیش از آن هرگز با پلیس تماس نگرفته و از دیدن فردی مشکوک در قطار نگران شده است. با این حال کارآگاهان پلیس متوجه شده‌اند که بازیگر «فیلم اموجی» اصلا از یک قطار دیگر استفاده کرده و در قطاری که گزارش آن را داده بود حضور نداشت. در عین حال بررسی‌های دیگری حاکی از این است که وی با مسافر زنی که در ردیفی دیگر نشسته بود بگومگو کرده بود. میلر سال پیش با اتهاماتی مبنی بر ایجاد مزاحمت برای زنی در دوران کالج روبه‌رو شده بود اما بشدت آن را انکار کرد.


«دایان» رونمایی شد
فیلم سینمایی «دایان» ساخته بهروز نورانی‌پور جدیدترین محصول سازمان سینمایی حوزه هنری، سه‌شنبه ۲۱ فروردین همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، طی مراسمی رونمایی و اکران شد. به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری،  در ابتدای این مراسم محمدرضا شفاه، مدیرعامل باشگاه فیلم سوره بیان کرد: فیلم «دایان» گامی جدید در کارنامه فیلمسازی بهروز نورانی‌پور است، زیرا تمام ساخته‌های وی تا به حال در ژانر مستند بوده‌اند. همچنین این فیلم را باید یکی از سخت‌ترین پروژه‌های سینمایی ایران دانست.  سپس نورانی‌پور ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: «دایان» با تمام سختی‌هایش به پایان رسید و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد. همچنین باید از کسانی که مرا در این پروژه همراهی کردند، تشکر کنم. وی ضمن تعریف خاطره‌ای از زمان فیلمبرداری این فیلم، گفت: زمان فیلمبرداری در دمای منفی ۲۰ درجه کار می‌کردیم و یکی از بازیگران بیهوش شد ولی باز هم گلایه‌ای نکرد. در طول عمرم هرگز تا این حد استرس نداشتم و در این شرایط، بازیگران کار در همه حال کنار من بودند. همچنین قطب‌الدین صادقی، نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به ویژگی‌های بهروز نورانی‌پور گفت: بهروز بسیار سختکوش و در کارش جدی است. وی پیش از این توانایی خود را در مستندسازی ثابت کرده است. از جمله ویژگی‌های مثبتی که او در فیلمسازی دارد، شخصیت‌پردازی و فضاسازی درست است و من برای او آرزوی موفقیت دارم.
 


Page Generated in 0/0050 sec