printlogo


کد خبر: 190961تاریخ: 1397/1/23 00:00
کوتاه و گویا

نشست «چهل شاهد» بررسی 40 سال ادبیات داستانی انقلاب اسلامی  بیستم فروردین  با حضور احمد شاکری، محمد حنیف، قاسمعلی فراست و مهدی قزلی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد. «احمد شاکری» نویسنده و منتقد ادبی در این نشست اظهار داشت: انقلاب مقوله‌ای پویا و در حال حرکت است. آنچه در بهمن ۵۷ اتفاق افتاد یک انقلاب سیاسی بود، چرا که ما هنوز در مقوله‌های گوناگون  از جمله مقوله اقتصادی در حال انقلاب هستیم.
مرتضی شکوهی، مدیرکل امور مجلس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به تصویب طرح حمایت از مرمت و احیای بافت تاریخی، فرهنگی و توانمند‌سازی مالکان و بهره‌برداری بناهای تاریخی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌- فرهنگی در کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «این طرح اواخر مجلس نهم در 6 ماده ارائه شد که بررسی آن در مجلس دهم آغاز شد و بعد از ماه‌ها کار کارشناسی و برگزاری جلسات تخصصی، این طرح در کمیسیون فرهنگی مجلس به تصویب اعضا رسید و امیدواریم این طرح در صحن علنی نیز تصویب شود تا شاهد یک گام عملی مهم برای حمایت و صیانت از آثار تاریخی- فرهنگی باشیم».
پایگاه امداد و نجات کوهستان با هدف مدیریت حوادث غیرمترقبه و خدمات‌رسانی سریع به کوهنوردان و گردشگران در  ارتفاعات کلکچال افتتاح می‌شود. سیدمصطفی حاج‌آقامیر، شهردار ناحیه کوهستان شهرداری منطقه  یک تهران اظهار داشت: پایگاه یادمان جاویدالاثر احمد متوسلیان روز جمعه- 24 فروردین‌ماه- در ایستگاه سوم کلکچال افتتاح می‌شود.


Page Generated in 0/0053 sec