printlogo


کد خبر: 190962تاریخ: 1397/1/23 00:00
آوای شهر

رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد
جزئیات رسیدگی به طرح ترافیک خبرنگاران
 رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره آخرین جزئیات رسیدگی به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران از سوی این سازمان توضیحاتی ارائه کرد. قاضی ناصر سراج  درباره آخرین وضعیت رسیدگی به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران از سوی سازمان بازرسی کل کشور به فارس اظهار داشت: بررسی‌های ما همچنان ادامه دارد و درباره واریز مبلغ اعلام شده از سوی شهرداری به حساب شهروندی هم ورود کرده‌ایم. وی در پاسخ به این پرسش که آیا این اقدام قانونی است یا نه، گفت: در حال حاضر نمی‌توانم بگویم قانونی است و بستگی به نظر کارشناسان ما دارد اما اینکه مبلغی به یک حسابی وارد شود و هر زمان خواستند بتوانند از آن برداشت کنند نیازمند بررسی بود. گفتنی است هشتم اسفندماه سال 96 بود که رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره «ورود سازمان بازرسی به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران» گفته بود: «سازمان بازرسی در این قضیه وارد شده و پرسنل ما در آنجا حضور دارند.» وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه «چرا هنوز اقدامی صورت نگرفته است»، تصریح کرد: هنوز قیمت نهایی تصویب نشده است که ما بخواهیم ورود کنیم و فکر هم نمی‌کنم این قیمتی که عنوان کرده‌اند به تصویب برسد.
خبرنگاران ثبت‌نام کنند
این در حالی است که رئیس اداره صدور آرم طرح ترافیک هم گفته است: در حال حاضر خبرنگاران برای دریافت‌ آرم طرح ترافیک در سامانه ثبت‌نام کنند. مصطفی قنبرنژاد درباره آخرین وضعیت طرح ترافیک خبرنگاران افزود: خبرنگاران در حال حاضر در سایت ثبت‌نام کرده و مدارک خود را در سایت بارگذاری کنند. وی با بیان اینکه تمام اطلاعات شخصی و خودرویی باید در سامانه ثبت شود، گفت:‌ خبرنگاران از مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک خودداری کنند و مراتب بعدی ثبت‌نام را اعلام می‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت:
تهران ۵ برابر ظرفیت خودرو دارد
رئیس پلیس پایتخت گفت: تهران ۵ برابر ظرفیت خودرو دارد. سردار حسین رحیمی با اشاره به ترافیک تهران به مهر گفت: ترافیک تهران با پایان تعطیلات نوروزی و بازگشت همه شهروندان به تهران به وضع سابق خود بازگشته است. وی گفت: ما بالاترین حجم ترافیک را در روزهای منتهی به سال ۹۷ داشتیم و بر اساس آمارها ترافیک بعدازظهر تهران تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده بود. رئیس پلیس پایتخت گفت: بر اساس آمار، تهران حداقل ۵برابر ظرفیتش خودرو دارد و پای این خودروها در برخی ایام مانند ماه آخر سال یکباره به خیابان‌ها باز می‌شود. سردار رحیمی با بیان این مطلب که نوروز امسال در حوزه حوادث ترافیکی در سطح شهر تهران به دستاورد‌های خوبی رسیدیم، گفت: امسال در ایام نوروز تنها ۵ نفر از شهروندان تهرانی جان باختند و کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی را شاهد بودیم، ضمن اینکه کاهش ۱۲ درصدی تصادفات خسارتی و ۱۴ درصدی تصادفات جرحی نیز از این رهگذر به دست آمد. رئیس پلیس پایتخت با اشاره به بازگشت ترافیک تهران به حالت عادی و همیشگی پس از اتمام تعطیلات نوروزی گفت: واقعیت این است که باید یک فکر بنیادین برای ترافیک تهران شود؛ سهم حمل‌ونقل عمومی در پایتخت باید افزایش پیدا کند.

توزیع جلیقه ضدگلوله بین محیط‌بانان
 فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: برای نخستین بار جلیقه ضدگلوله با هدف افزایش قدرت محیط‌بانان در زمان مواجه شدن با شکارچیان متخلف و افراد سودجو و قانون‌شکن بین محیط‌بانان این دستگاه توزیع می‌شود. به گزارش میزان، جمشید محبت‌خانی با اشاره به شهادت ۱۲۰محیط‌بان اظهار داشت: تیراندازی از سوی شکارچیان متخلف، بیشترین تهدید برای این نیروها است. وی به محیط‌بانان توصیه کرد به منظور حفظ جان خود و هموطنان به محض مشاهده فرد متخلف تلاش نکنند از آخرین راهکار یعنی استفاده از سلاح استفاده کنند تا شاهد گرفتار شدن محیط‌بانان و حبس آنها نباشیم. فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط‌زیست کشور در ادامه با اشاره به کمبود تجهیزات مورد نیاز محیط‌بانان افزود: تامین بودجه لازم برای تجهیز انسانی و نظامی محیط‌بانی یک ضرورت است.
 


Page Generated in 0/0258 sec