printlogo


کد خبر: 191010تاریخ: 1397/1/26 00:00
کوتاه و گویا

معاون گردشگری سازمان میراث‌ فرهنگی گفت: در سال ۹۶ تعداد ۹ میلیون گردشگر خروجی داشتیم که نیمی از آنان گردشگران زیارتی بودند. محمد محب‌خدایی با بیان اینکه بیشترین شمار گردشگران مذهبی در سال گذشته به مقصد عراق بوده است، افزود: از 4/5 میلیون گردشگر خروجی زیارتی قریب به ۵۰درصد آنان زائران حسینی بودند.
حبیب‌الله تاجیک‌اسماعیلی، شهردار منطقه یک در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات یادمان جاویدالاثر احمد متوسلیان که در ایستگاه سوم کلکچال برگزار شد، گفت: شمال تهران به عنوان قطب گردشگری شهر تهران و با حضور هفتگی بیش از 500 هزار نفر در ارتفاعات نیازمند توسعه پایگاه‌‌های امداد و نجات و تجهیز آنهاست.
رضا سعیدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: با عنایت به گزارش ماموران مبارزه با قاچاق درباره قاچاق
2 هزار دستگاه گوشی موبایل و تبلت و ارسال پرونده به شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان دزفول، این شعبه پس از استماع دفاعیات متهمان و استعلام لازم، تخلف را محرز اعلام کرد. وی افزود: براساس قانون و به حکم شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده، متهمان به ضبط کالا و پرداخت 36 میلیارد و 964 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شدند که این حکم در شعبه نهم تجدید نظر سازمان دوباره بررسی و رای شعبه اول شهرستان دزفول تایید و قطعی شد.
المپیاد جهانی فناوری‌نانو با میزبانی ایران آغاز شد. این رقابت تا 26 فروردین 1397 در پارک فناوری پردیس با حضور نمایندگانی از 8 کشور آسیایی و اروپایی برگزار می‌شود. 3 تیم از اتحادیه اروپایی و 6 تیم از آسیا در این رقابت حضور دارند. کشورهای تایوان، مالزی، روسیه و کره‌جنوبی، هر کدام یک تیم، اتحادیه اروپایی 3 تیم و جمهوری اسلامی ایران 2 تیم در این رقابت‌ دارند.
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از انهدام یک باند بین‌المللی مسلح قاچاق موادمخدر قبل از ورود به استان کرمان خبر داد. دادخدا سالاری با اعلام این خبر گفت: طی ماه‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی از سوی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان روی یک باند مسلح حمل و توزیع موادمخدر، مشخص شد که باند مذکور اقدام به وارد کردن موادمخدر از کشور افغانستان به داخل خاک ایران می‌کرده است.


Page Generated in 0/0061 sec