printlogo


کد خبر: 191024تاریخ: 1397/1/26 00:00
اخبار

از پایتخت تا دورهمی در جمع برگزیدگان جشنواره نوروزی سیما
نخستین جشنواره نوروزی سیما با عنوان «سین سیما» از طریق پیام‌رسان سروش برگزار و بهترین‌‌های تلویزیون با آرای مردمی اعلام شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهترین‌‌های تلویزیون در جشنواره سین سیما طی ویژه‌برنامه مبعث رسول اکرم(ص) با آرای حدود 20 میلیون مخاطب از شبکه 3 سیما اعلام شد. بر اساس نتایج جشنواره اعلام شده برای این جشنواره، سریال تلویزیونی «پایتخت» با بیشترین آرای مردمی برنده بهترین سریال تلویزیون شد. در بین برنامه‌‌های گفت‌وگومحور تلویزیون، «شب فیروزه‌ای» از نظر مردم به عنوان بهترین برنامه شناخته شد. همچنین در بین مسابقاتی که در طول نوروز از تلویزیون پخش شد، برنامه «کودک‌شو» با بیشترین آرا به عنوان بهترین مسابقه تلویزیونی شناخته شد. عنوان بهترین برنامه ترکیبی تلویزیون با رای مخاطبان به برنامه «دورهمی» رسید. در این جشنواره سروش جمشیدی به عنوان بهترین بازیگر مرد تلویزیون و ریما رامین‌فر به عنوان بهترین بازیگر زن تلویزیون شناخته شدند و عنوان بهترین خواننده تیتراژ برنامه‌‌های تلویزیون در جشنواره سین سیما با آرای مردمی به فریدون آسرایی برای برنامه «وقتشه» رسید. در کنار این در بخش بهترین مجری مرد تلویزیون این دوره از جشنواره سین سیما، مهران مدیری توانست با آرای مردمی نزدیک به یک میلیون رای، عنوان بهترین مجری مرد تلویزیون را از آن خود کند و الهه پرسون بهترین مجری زن تلویزیون شد.


اکران «به وقت شام» و «فیلشاه» ویژه شهرهای فاقد سینما
فیلم سینمایی «به وقت شام» و انیمیشن «فیلشاه» از پرمخاطب‌ترین آثار جشنواره سی‌وششم فیلم فجر در شهرهای فاقد سینما، ارگان‌ها، نهادها، مجموعه‌های فرهنگی و... اکران می‌شود. به گزارش تسنیم، بنا به اعلام  «راوی‌فیلم» در پی استقبال از اکران فیلم سینمایی «به وقت شام» و انیمیشن «فیلشاه» در سینماهای کشور و تقاضای پرشمار هموطنان عزیز در شهرهای فاقد سینما، راوی‌فیلم با هماهنگی تهیه‌کنندگان آثار اقدام به اکران این فیلم‌ها در سراسر کشور می‌کند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، هماهنگی و اطلاع از نحوه اکران و شیوه بلیت‌فروشی می‌توانند با شماره تلفن‌های 4-02188510473 تماس گرفته یا از طریق سایت Ravifilm.ir ثبت‌نام کنند.


چه خبر از گیشه فیلم‌های نوروزی؟
هفته گذشته فروش فیلم کمدی «مصادره» پایین‌تر از فیلم‌های اجتماعی اکران شده در سالن‌های سینما بود و رقابت «به وقت شام» و فیلم «مصادره» نزدیک‌تر شد. به ‌گزارش فارس، هفته گذشته اقبال مخاطب به فیلم کمدی «مصادره» به مراتب کم شد. این فیلم بر اساس فروش هفتگی در رتبه سوم جدول قرار گرفت و فیلم «لاتاری» از «مصادره» پیشی گرفت. علی سرتیپی، مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فیلم «به وقت شام» گفت: خوشبختانه اقبال مخاطب نسبت به این فیلم در هفته گذشته به مراتب بیشتر شد و هم اینک رتبه دوم جدول فروش را از آن خود کرده است. این فیلم به فروش 8 میلیارد و 350 میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها دست یافت. حبیب اسماعیلی، مدیرعامل دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود نیز درباره فروش فیلم «خرگیوش» گفت: فروش فیلم هم‌اینک به رقم یک میلیارد و 600 میلیون تومان رسیده است که اقبال مخاطب نسبت به هفته‌های قبل بهتر بود. احمد مختاری، مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «فراری» گفت: اکران مردمی این فیلم به روند فروش آن کمک کرد و هم‌اینک فروش فیلم در شهرستان‌ها به رقم 100 میلیون تومان و در تهران به 310 میلیون تومان دست رسیده است و درکل به رقم فروش 410 میلیون تومان دست یافت. غلامرضا فرجی، مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری هم درباره فروش «فیلشاه» گفت: فیلم هم‌اینک به فروش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده و ۹۰ سالن سینما در اختیار دارد. بنا بر این گزارش، دفتر پخش سیمای مهر و سبحان‌گستر، فروش فیلم‌های خود را اعلام نکردند. اما بر اساس سیستم مکانیزه، فروش فیلم «لاتاری» به رقم 7 میلیارد و 833 میلیون تومان و «لونه زنبور» به 5 میلیارد و 573 میلیون تومان رسید.


Page Generated in 0/0159 sec