printlogo


کد خبر: 191030تاریخ: 1397/1/26 00:00
اخبار

تصمیم مسؤولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان مشخص شد
مسؤولان باشگاه پرسپولیس قصد دارند بعد از بازی با السد وضعیت قرارداد 8 بازیکن این تیم را مشخص کنند.
باشگاه پرسپولیس تاکنون توانسته تنها با شجاع خلیل‌زاده مدافع این تیم به توافق لازم برای تمدید قرارداد برسد. با این حال هنوز وضعیت ۸ بازیکن دیگر پرسپولیس که در پایان فصل قرارداد‌شان به اتمام می‌رسد مشخص نیست.
محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، محسن مسلمان و بوژیدار رادوشوویچ بازیکنانی هستند که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد.
مسؤولان پرسپولیس که تا حدودی از سوی هواداران این تیم برای تمدید قرارداد با بازیکنان یادشده تحت فشار قرار گرفته‌‌‌‌اند، تصمیم دارند در هفته جاری قرارداد چند بازیکن را به طور قطعی تمدید کنند.
محسن ربیع‌خواه که بتازگی با مصدومیت روبه‌رو شده است، با نظر مثبت برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خواهد ماند و احتمال می‌رود ظرف چند روز آینده قراردادش تمدید شود.
همچنین مدیران پرسپولیس به دنبال توافقات اولیه با وحید امیری و محمد انصاری هستند تا آن توافق را کتبی کرده و ملی‌پوشان پرسپولیس را در این تیم حفظ کنند.
تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس موضوعی برای جلسات متوالی اعضای هیأت‌مدیره این باشگاه با یکدیگر شده است.

مارادونا: پنالتی رئال‌مادرید اشتباه بود
اسطوره فوتبال آرژانتین عنوان کرد داور در اعلام پنالتی برای رئال‌مادرید برابر یوونتوس اشتباه کرد ولی اگر خود او نیز به جای واسکس بود همین کار را انجام می‌داد. به نقل از گاردین، یوونتوس با وجود پیروزی 3 بر یک برابر رئال‌مادرید از رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. یووه با 3 گل از رئال در برنابئو پیش افتاد اما پنالتی مشکوکی که داور در دقیقه ۹۳ گرفت باعث شد رئال توسط رونالدو به گل برسد. دیگو مارادونا که همیشه درباره مباحث روز مصاحبه می‌کند درباره این اتفاق گفت: آن صحنه پنالتی نبود. وقتی رونالدو با سر به توپ ضربه زد واسکس از توپ فاصله داشت و مجبور بود شیرجه بزند و به توپ برسد که در همین حال بن‌عطیه از پشت به او نزدیک شد. او کاری را انجام داد که اگر من هم بودم انجام می‌دادم. از شانسش استفاده کرد و خود را به زمین زد.  رئال‌مادرید حالا باید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ قرار گیرد. رئال در این فصل قرعه‌‌های بسیار سختی داشته است و تاکنون توانسته است پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس را از لیگ قهرمانان کنار بزند و حالا برابر صدرنشین فوتبال آلمان یعنی بایرن مونیخ دیدار خواهد داشت که یوپ هاینکس را در اختیار دارد.

2 خبر شوکه‌کننده برای الهلال پیش از رویارویی  با استقلال
قبل از دیدار الهلال برابر استقلال هواداران تیم سعودی 2 تغییر اساسی را در تیم خود دیدند. به نقل از یورو اسپورت، الهلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نتایج کابوس‌واری به دست آورد. تیمی که فصل قبل توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند در فصل جاری حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند. الهلال در آخرین بازی خود باید به مصاف استقلال برود. قبل از این دیدار حساس 2 تغییر اساسی در این تیم رخ داد که باعث شد هواداران شوکه شوند. تغییر نخست خداحافظی ناگهانی یاسر القحطانی کاپیتان باتجربه این تیم از فوتبال است که باعث شد طرفداران زیاد این بازیکن حسابی شوکه شوند. و اما تغییر دوم انتخاب سامی الجابر به  عنوان رئیس جدید این باشگاه است. جابر که از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال عربستان و باشگاه الهلال است در بین فوتبال‌دوستان عربستانی از محبوبیت زیادی برخوردار است و قول داد تغییراتی اساسی در الهلال به وجود آورد تا  این  تیم را به روزهای اوج بازگرداند.


Page Generated in 0/0050 sec