printlogo


کد خبر: 191067تاریخ: 1397/1/27 00:00
اخبار

اظهارنظر جنجالی «دل‌پیرو» درباره «بوفون» و حذف یوونتوس
الساندرو دل‌پیرو، اسطوره تیم فوتبال یوونتوس گفته است از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا خوشحال نیست و این اعتقاد که مخالف بوفون است، او را آزار می‌دهد. به گزارش مهر، الساندرو دل‎پیرو اعلام کرده او مقابل بوفون نیست و حتی از حذف شدن تیم سابقش از رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا خوشحال هم نشده است. او که حالا کارشناس تلویزیون است درباره شکست ۳ بر یک یووه در بازی مقابل رئال و حذف این تیم در بازی دراماتیک برگشت در لیگ قهرمانان اروپا نظر داده و گفته درک نمی‎کند که چرا بوفون به داور بازی اعتراض کرده و اخراج شده است. این نظر او برایش دردسرهای زیادی داشته و در توئیتر اعتراضات زیادی به او شده است. در واکنش به این اعتراضات، دل‌پیرو اعلام کرد: من به همه اعتقادات احترام می‏‌گذارم؛ همه چیزهایی که در روزهای گذشته شنیدم و خواندم اما کسانی که معتقدند من مخالف بوفون هستم یا از حذف یووه خوشحالم مرا آزار می‌دهند. این افراد ارزش توجه کردن ندارند، چه اتفاقی دارد می‎افتد؟

حضور یک مربی باتجربه ایرانی در کشتی ایتالیا
حسن یوسفی‌افشار، از مربیان مطرح کشتی فرنگی ایران به عنوان مربی و مدرس در کشور ایتالیا حضور دارد. با توجه به همکاری مشترک فدراسیون‌‌های کشتی ایران و ایتالیا و درخواست فدراسیون این کشور، حسن یوسفی‌افشار، از مربیان مطرح و باتجربه کشتی فرنگی ایران، به عنوان مربی و مدرس راهی ایتالیا شده است. بر این اساس، یوسفی‌افشار از ۱۳ اسفند سال گذشته در این کشور حضور دارد و  با سفر به شهرهای مختلف این کشور نسبت به آموزش کشتی‌گیران اقدام کرده است. این مربی کشتی فرنگی کشورمان که به مدت 2 ماه در ایتالیا حضور خواهد داشت، ناظر مسابقات کشتی قهرمانی این کشور نیز بود.

اعتراض پیروانی به نماینده AFC
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی پیش از بازی با السد، به نماینده AFC اعتراض کرد. افشین پیروانی در جلسه هماهنگی پیش از دیدار برگشت پرسپولیس و السد در لیگ قهرمانان آسیا که دیروز (یکشنبه) برگزار شد درباره عدم برگزاری همزمان بازی‌ها به نماینده AFC اعتراض کرد. مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به عدم برگزاری همزمان دیدارهای گروه A و C که باید در مرحله بعدی مقابل یکدیگر بازی کنند اعتراض داشت و این موضوع را به نماینده AFC منتقل کرد. پرسپولیس از گروه C این رقابت‌ها باید به مصاف یکی از تیم‌های اول یا دوم گروه A برود که این دیدار به صورت ضربدری برگزار خواهد شد و این در حالی است که حریف پرسپولیس یک روز پس از برگزاری دیدار این تیم مقابل السد مشخص می‌شود.

قوچان‌نژاد هفته خوب لژیونرها را تکمیل کرد
مهاجم ایرانی هیرنفین توانست این هفته برای تیمش گلزنی کند. به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ هلند چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها هیرنفین در خانه زوله با 2 گل به برتری رسید. رضا قوچان‌نژاد از ابتدا در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشت و نمایش خوبی ارائه داد و گل اول تیمش را به ثمر رساند. به این ترتیب بعد از گلزنی کاوه رضایی، علیرضا جهانبخش و 2 گل از سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد نیز توانست گلزنی کند تا بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا هفته خوبی را سپری کنند.

السومه مقصد بعدی خود را معرفی کرد
مهاجم سوریه‌ای الاهلی عربستان دوست دارد بعد از جدایی از این تیم سعودی راهی الاهلی مصر شود. به نقل از یورو اسپورت عربی، عمر السومه، یکی از  بهترین و آماده‌ترین مهاجمان فوتبال آسیا است. این مهاجم سوریه‌ای در الاهلی عربستان بازی می‌کند و آقای گل 2 فصل اخیر لیگ عربستان بوده و توانسته برابر تیم‌‌های ایرانی عملکرد بسیار خوبی از  خود نشان دهد. السومه در بین هواداران الاهلی از  محبوبیت زیادی برخوردار است. به نظر می‌رسد  که جدایی این بازیکن از الاهلی قطعی است. او پستی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که در آن از  علاقه خود به  حضور در الاهلی مصر سخن به میان آورد که این باعث واکنش هواداران الاهلی شد و این بازیکن سوریه‌ای هم خیلی سریع این پست را پاک کرد. رسانه‌های عربستانی اعلام کردند که قرار است السومه با بازیکن الاهلی مصر که به صورت قرضی در لیگ فنلاند بازی می‌کند معاوضه شود و این انتقال در تابستان صورت خواهد گرفت.
 


Page Generated in 0/0061 sec