printlogo


کد خبر: 191088تاریخ: 1397/1/27 00:00
کوتاه و گویا

مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به دلیل وجود نداشتن مشخصه‌‌های لازم برای بررسی اسناد، میزان کشف کالای قاچاق در کشور بسیار پایین است. سیدعبدالمجید اجتهادی با بیان این مطلب اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی الزامات زیادی دارد که یکی از بحث‌ها در این حوزه مربوط به مبارزه با کالای قاچاق است.
مدیریت مجموعه فرهنگی- ورزشی شهربانو در منطقه 5 شهرداری تهران با برگزاری کلاس‌‌های آموزشی به منظور توانمندسازی بانوان و ترغیب شهروندان به خرید کالای ایرانی فرصت‌‌های کارآفرینی ایجاد می‌کند.  اسماعیل عربلو، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: در سال 1397 به منظور غنی‌‌سازی اوقات فراغت بانوان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، کارآفرینی و ترغیب بانوان به خرید و حمایت از کالای ایرانی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، اقدام به برگزاری کلاس‌‌های آموزشی دوخت و طراحی لباس با متد جدید و آسان در مزون مجموعه فرهنگی- ورزشی شهربانو شد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، نخستین دوره آموزش مهارت‌های رانندگی خود را 31 فروردین‌ماه، در مجموعه فرهنگی- ورزشی ارم سبز برگزار می‌کند. در این راستا برای نخستین‌بار دوره رایگان آموزش‌مهارت‌های رانندگی در 3 سطح آماتور، استراتژیک و حرفه‌ای، 31 فروردین‌ماه از ساعت 8:30 تا 14 در پارکینگ شماره یک مجموعه فرهنگی ورزشی ارم سبز برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0054 sec