printlogo


کد خبر: 191217تاریخ: 1397/1/29 00:00
اخبار

سپاه  اقدامات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه می‌گوید تمام فرماندهان سپاه و همه کسانی که رژیم صهیونیستی از شنیدن اسم آنها به خود می‌لرزد، اقدامات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند. به گزارش فارس، حمیدرضا مقدم‌فر در مراسم هفتمین روز شهید مدافع حرم بصیری‌پور با بیان اینکه آخرین اقدام رژیم صهیونیستی، خلق داعش بود، تشریح کرد: آنها نتوانستند انقلاب اسلامی را با توطئه‌های مختلف شکست دهند، بنابراین داعش را ایجاد کردند تا به اسم پرچم «لااله الا الله» و اسلام انسان‌ها را بسوزانند و سر ببرند اما مدافعان حرم نقشه آنها را خنثی کردند‌. مقدم‌فر با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هفته گذشته 7 نفر از رزمندگان ایرانی را در سوریه به شهادت رساند، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید بصیری‌پور و سایر شهدای این حمله آن است که برای نخستین‌بار به صورت مستقیم نقاب از چهره صهیونیست‌ها در ارتباط با جریان تکفیری و داعش کنار رفت.  مقدم‌فر با بیان اینکه تمام اقدامات آنها به دلیل ترس است، تبیین کرد: این وعده را به ملت ایران می‌دهیم که تمام فرماندهان سپاه و همه کسانی که رژیم صهیونیستی از شنیدن اسم آنها به خود می‌لرزد، اقدامات رژیم صهیونیستی را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

درگیری سپاه و ناجا با یک تیم تروریستی در جنوب شرق کشور
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله تروریست‌ها به یک برجک مرزبانی خبر داد. روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله بامداد روز سه‌شنبه تروریست‌ها به یک برجک مرزبانی در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد. روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ساعت 1:30 بامداد سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه، یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی89»، قصد تصرف آن را داشت که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه شدند و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها، طی یک درگیری شدید، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست‌ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.  این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری 3 نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، 2 تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند. گفتنی است همچنین در حمله ناکام تروریست‌ها به این برجک، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید. در این اطلاعیه تاکید شده است: نیروهای مستقر در منطقه اعم از  رزمندگان دلاور نیروی زمینی سپاه، مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و از کشورهای دوست و همسایه انتظار دارد خاک خود را محل جولان مزدوران استکبار جهانی قرار ندهند.

بیانیه جبهه مردمی پیرامون تجاوز آمریکا به سوریه
تنها راه حیات ملت‌ها افزایش توان بازدارندگی و قدرت دفاعی است
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در واکنش به تجاوز موشکی آمریکا به سوریه بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه با اشاره به ارزش نظامی نداشتن تجاوز آمریکا و متحدانش در رویارویی جبهه مقاومت با استکبار جهانی آمده است: حمله موشکی آمریکا و متحدانش واکنشی عاجزانه و عجولانه به پیروزی راهبردی ارتش سوریه در غوطه شرقی می‌باشد که پایان تروریسم در خاک سوریه و شکست بزرگ جبهه عبری، عربی و غربی را نوید می‌دهد.  این بیانیه تصریح کرده است: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بار دیگر بر مواضع گذشته خویش درباره لزوم تقویت قدرت دفاعی و موشکی کشور تاکید کرده و با استناد به جنایت اخیر آمریکا و متحدان اروپایی‌اش یادآور می‌گردد هرگونه تلاش برای مذاکره درباره توان موشکی جمهوری اسلامی را اقدامی در راستای تضعیف جبهه مقاومت و تحمیل خواسته‌های زیاده‌طلبانه غرب به ملت‌های مسلمان می‌داند.


Page Generated in 0/0050 sec