printlogo


کد خبر: 191234تاریخ: 1397/1/29 00:00
اخبار

فاضلاب شهرضا بعد از گذشت ۳۰ سال تکمیل می‌شود
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همکاری شورای دوره چهارم و اخذ مصوبه تبصره ۳ قانون ایجاد تأسیسات آب و فاضلاب، پروژه فاضلاب شهرضا با همکاری دولت، مردم و شهرداری تکمیل می‌شود. سمیه محمودی در گفت‌وگو با تسنیم در شهرضا، با اشاره به تکمیل نشدن پروژه فاضلاب شهرضا بعد از گذشت بیش از 30 سال، اظهار داشت: بر اساس برآوردهای انجام شده تکمیل این پروژه نیازمند تخصیص اعتباری بیش از 135 میلیارد تومان است. وی با بیان اینکه در بودجه ملی
16 میلیارد ریال برای این پروژه اختصاص داده شده است، افزود: با اینگونه اعتبارات نمی‌توان فاضلاب شهرضا را با گذشت بیش از 30 سال تکمیل کرد. وی گفت: با همکاری شورای دوره چهارم و اخذ مصوبه تبصره 3 قانون ایجاد تأسیسات آب و فاضلاب، پروژه فاضلاب شهرضا با همکاری دولت، مردم و شهرداری تکمیل می‌شود. وی با اشاره به تکمیل30 درصد از پروژه فاضلاب شهرضا، بیان کرد: با شرکت فولاد مبارکه رایزنی شد تا این شرکت به دلیل وضعیت آبی شهر اصفهان، از پساب فاضلاب شهرضا استفاده کند اما با توجه با بحران کم‌آبی در شهرستان بهتر است از پساب تصفیه شده فاضلاب در خود شهرضا استفاده شود.


افزایش ۵۸۲ مگاولت آمپری در ظرفیت پست‌‌های برق خوزستان
عملیات توسعه پست ۱۳۲/۳۳ کیلوولت پیروز شرکت برق  منطقه‌ای خوزستان به ظرفیت ۵۰ مگاولت آمپر و با ارزش سرمایه‌‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال به پایان رسید و برقدار شد. معاونت طرح‌‌های توسعه این شرکت گفت: عملیات توسعه ۵۰ مگاولت آمپری این پست شامل تامین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه‌اندازی بوده است. مهدی ابوعلی‌گله‌داری اضافه کرد: با احتساب ترانس فوق از تابستان ۹۵ تاکنون، افزایش ۵۸۲ مگاولت آمپری در ظرفیت پست‌‌های انتقال و فوق توزیع این شرکت شامل یک پست انتقال و ۱۴ پست فوق توزیع شکل گرفته است که نسبت به دوره قبل رشدی حدود ۱۷۱ درصدی را نشان می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0071 sec