printlogo


کد خبر: 191302تاریخ: 1397/2/1 00:00
اخبار

«لاتاری» و «به وقت شام» در مرز ۱۰ میلیارد
آمار فروش فیلم‌های سینمای ایران در حالی اعلام شد که همچنان سهم «مصادره»، «به وقت شام» و «لاتاری» از سایر فیلم‌ها بیشتر است. به گزارش فارس، در هفته‌ای که گذشت گیشه سینمای ایران برای چند فیلم همچنان گرم بود، فیلم‌هایی که توانستند مخاطبان بسیاری را به سمت خود جذب کرده و فروش خوبی را از آن خود کنند. در این بخش سهم فیلم‌های «مصادره»، «به وقت شام» و «لاتاری» از سایرین بیشتر بود. مسؤول فروش دفتر پخش «نیکان فیلم» درباره فروش فیلم سینمایی «مصادره» گفت: فیلم سینمایی «مصادره» تاکنون 12 میلیارد تومان فروش کرده و در حال حاضر 120 سالن سینما در اختیار این فیلم قرار دارد. مدیر دفتر پخش «فیلمیران» نیز درباره فروش فیلم سینمایی «به وقت شام» اظهار کرد: این فیلم در حال حاضر 90 سالن سینما در اختیار دارد و توانسته است تاکنون به فروش 9 میلیارد و 890 میلیون تومانی دست یابد. همچنین مسؤول فروش دفتر پخش «سیمای مهر» درباره فروش فیلم سینمایی «لاتاری» اعلام کرد: این اثر تا امروز توانسته‌ 9 میلیارد و 850 میلیون تومان فروش کند. مدیر دفتر پخش «خانه فیلم» هم درباره فروش فیلم سینمایی «لونه زنبور» گفت: این فیلم سینمایی توانسته تاکنون 6 میلیارد و 650 میلیون تومان بفروشد.


«ساخت ایران2» از کی پخش می‌شود؟
کارگردان سریال «ساخت ایران2» گفت: چند قسمت از این سریال آماده شده و از هفته جاری توزیع آن آغاز می‌شود. به گزارش فارس، سیدامیر پروین‌حسینی، تهیه‌کننده سریال «ساخت ایران 2» درباره آخرین وضعیت سریال «ساخت ایران 2» اظهار کرد: سریال «ساخت ایران 2» یکی از پروژه‌های سنگین است که حدود 3 ماه پیش تصویربرداری آن آغاز شده و حدود 6 ماه دیگر ادامه پیدا می‌کند. در حال حاضر چند قسمت از این سریال آماده شده که از هفته آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. کارگردان سریال «ساخت ایران 2» درباره فروش این سریال تصریح کرد: تصور من این است که اقبال بسیاری نسبت به «ساخت ایران یک» داشته باشد، چرا که در «ساخت ایران یک» ما اشتباهاتی داشتیم که در فصل دوم در صدد ترمیم آن اشتباهات بر آمده‌ایم. به همین خاطر تصور می‌کنم خروجی مطلوب‌تری تقدیم مخاطبان فیلم خواهیم کرد.


ناتالی پورتمن رژیم صهیونیستی را بایکوت کرد
ناتالی پورتمن برای اینکه مخالفت خود را علیه رژیم صهیونیستی نشان دهد، قصد ندارد یک جایزه افتخاری اسرائیلی را بپذیرد. به گزارش مهر، به نقل از هالیوود ریپورتر، جایزه ژنسیس برای تجلیل از افراد هنرمندی اهدا می‌شود که تلاش خود را وقف جامعه یهودیان و ارزش‌های یهودی می‌کنند. این جایزه که امسال برای تجلیل از دستاوردهای ناتالی پورتمن قرار بود به وی اهدا شود با مخالفت این بازیگر روبه‌رو شد. پورتمن اعلام کرد در این مراسم شرکت نمی‌کند و این جایزه را دریافت نخواهد کرد. بنیاد جایزه ژنسیس با صدور بیانیه‌ای از پورتمن به عنوان بازیگری مطرح و یک فعال اجتماعی یاد کرده و ابراز علاقه کرده بود میزبان وی باشد اما پس از اعلام نظر پورتمن آنها ابراز تاسف کردند که پورتمن به دلایل سیاسی حاضر به سفر به بیت‌المقدس نیست. آنها نگرانی خود را از اینکه تصمیم پورتمن منجر به تداوم چنین نظری شود و تلاش آنها را که سعی دارند از مسائل سیاسی برکنار بمانند خنثی کند، ابراز کردند. این در حالی است که در ماه دسامبر نیز خواننده جوان «لرد» کنسرت خود را لغو و اعلام کرد به تل‌آویو نمی‌رود تا از جنبش بایکوت اسرائیل حمایت کرده باشد. جنبش بایکوت هنری اسرائیل مدتی است مطرح شده و بر مبنای آن بسیاری از هنرمندان برای حمایت از مردم فلسطین و اعتراض به رفتار رژیم صهیونیستی از سفر به این سرزمین و حضور در برنامه‌های فرهنگی و هنری خودداری می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0063 sec