printlogo


کد خبر: 191317تاریخ: 1397/2/1 00:00
ملی‌پوش ایرانی در هلند تحسین همگان را برانگیخت
جهانبخش: انسان معتقدی هستم
مربی آلکمار: جهانبخش بزرگ و متمدن است

گروه ورزشی: علیرضا جهانبخش در لیگ هلند گل کاشته و با گلزنی‌ها و پاس گل‌های متعدد خود به مرد شماره یک لیگ این کشور تبدیل شده است.
به گزارش «وطن‌امروز»، علیرضا جهانبخش با بازی‌های خوب خود تحسین همگان را در هلند برانگیخته و رسانه‌های این کشور مصاحبه‌های متعددی با این بازیکن بااخلاق تیم‌ملی انجام داده‌اند.
ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار پس از درخشش در لیگ اردویسه هلند و شکرگزاری‌اش گفت: انسان معتقدی هستم.
تیم آلکمار در آخرین دیدار خود با نتیجه 4 بر 3 از سد ویتسه آرنهم گذشت. علیرضا جهانبخش 3 گل آلکمار را به ثمر رساند و یک پاس گل هم داد؛ بازیکنی که هنگام تعویض روی زمین نشست و با سپاسگزاری از خداوند و در میان تشویق بی‌امان هواداران آلکمار میدان را ترک کرد.
ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار در این رابطه گفت: من یک انسان معتقد هستم و می‌خواستم از خدا قدردانی کنم. همچنین این قدردانی از خانواده‌ام بود که آنها مهم‌ترین دارایی‌ام در زندگی هستند. بزودی یا دیرتر خانواده‌ام  این صحنه را می‌بینند و خواهند دانست به آنها فکر می‌کنم.
جهانبخش درباره عدم حضور خانواده‌اش برای مشاهده هت‌تریک او در ورزشگاه آفاس اظهار داشت: آنها به هلند می‌آیند تا شاهد بازی آلکمار در فینال جام حذفی برابر فاینورد باشند. قبل و پس از هر بازی با خانواده‌ام تماس می‌گیرم. امروز هم با احساس خوشایندی با آنها تماس گرفتم.
ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار هم‌اکنون با 18 گل‌زده صدرنشین رده‌بندی برترین گلزنان فصل جاری اردویسه هلند است.
جهانبخش با اشاره به این مساله می‌گوید: انتظار آن را نداشتم. گل‌زدن و پاس گل همیشه احساس فوق‌العاده‌ای به من می‌دهد. از همه خواستم تا روی توپ برای نخستین هت‌تریک دوران فوتبالم امضا کنند.
فان‌دن بروم، سرمربی تیم آلکمار نیز پس از هت‌تریک شاگرد ایرانی‌اش در ورزشگاه آفاس برابر ویتسه اظهار داشت: هرگز درباره افراد صحبتی نمی‌کنم اما پس از بازی در چنین شبی می‌توانم احساس کامل خود را بروز دهم. ساده بگویم علیرضا جهانبخش یک بازیکن فوق‌العاده‌ است و برای من در قامت یک مربی او چیز بهتری محسوب می‌شود. جهانبخش یک انسان بزرگ و متمدن است. داشتن چنین بازیکنی در تیم شگفت‌انگیز است.
سرمربی تیم آلکمار درباره آینده علیرضا جهانبخش خاطرنشان کرد: شرایط به گونه‌ای است که هنرهای او پس از تابستان دیگر در آلکمار تحسین نخواهند شد. بویژه که جهانبخش جام‌جهانی 2018 روسیه را پیش‌رو دارد که با تیم‌های ملی اسپانیا، پرتغال و مراکش مواجه خواهد شد. نباید نگران رفتن جهانبخش باشیم. بدون شک پیشنهادهای زیادی خواهد داشت و باید با رفتن او راهکاری بیندیشیم. ما باید خوشحال باشیم که جهانبخش را برای مدت طولانی در اختیار داشتیم.
دیده شدن بازی‌ام از سوی مسؤولان ناپولی اتفاق مثبتی است
علیرضا جهانبخش همچنین در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: سعی می‌کنم در بازی‌های باقیمانده بهتر باشم و این شرایط را ادامه بدهم تا با آمادگی به جام‌جهانی برسم. همیشه سعی می‌کنم بازی به بازی هم برای تیم‌ملی و هم برای باشگاه مفید باشم و این برای خودم مهم‌ترین مساله است. حالا بحث اینکه به عنوان یک بازیکن حتماً دوست داشته باشی شرایط گل زدن و پاس گل دادن هم داشته باشی، اهمیت دارد و شکی در آن نیست اما واقعاً برای من اولویت اصلی نبوده است. اولویت اصلی من همیشه مفید بودن برای تیمم است و اگر این هدف باشد، مطمئناً باید منتظر عملکرد خوب هم بود.
وی درباره انتشار اخباری مبنی بر پیوستنش به تیم ناپولی ایتالیا گفت: اگر مسؤولان ناپولی آمده‌اند بازی‌های من را دیده‌اند، اتفاق مثبتی بوده اما من همیشه تلاشم این بوده که خوب باشم و مسلماً در این شرایط اگر قرار باشد اتفاقی رخ دهد، رخ می‌دهد. قدم بعدی برای خودم خیلی خیلی مهم است و باز هم چیزی معلوم نیست، چون هنوز 2 سال دیگر با باشگاه آلکمار قرارداد دارم. با این حال دوست دارم قدم بعدی که قرار است به آن فکر کنم تصمیم مهمی برای آینده‌ام باشد که خواه ناخواه روی تمام زندگی من می‌تواند تأثیر داشته باشد.
وی افزود: همیشه یکی از آرزوهای من این بوده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم و نمی‌توانم این علاقه را انکار کنم. از بچگی آرزو داشتم در بالاترین سطح فوتبال بازی کنم و به نظرم لیگ قهرمانان اروپا بعد از جام‌جهانی، بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیاست. در لیگ قهرمانان بهترین بازیکنان از تمام دنیا در بهترین تیم‌های دنیا حضور دارند و این جذابیت مسابقات را بیشتر می‌کند. قطعاً یکی از آرزوهای بزرگ من بازی در این لیگ است که نمی‌توانم آن را پنهان کنم و امیدوارم هرچه زودتر به این مهم برسم و این فرصت را به دست بیاورم.


Page Generated in 0/0376 sec