printlogo


کد خبر: 191321تاریخ: 1397/2/1 00:00
وزیر ورزش:
قطر در جام‌جهانی می‎تواند از امکانات کیش استفاده کند

وزیر ورزش در دیدار با همتای قطری خود گفت: قطر می‎تواند برای برگزاری جام‌جهانی ۲۰۲۲ از امکانات ورزشی کیش استفاده کند.
مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان دیروز در دیدار با «صالح الغانم بن علی»  همتای قطری خود با اشاره به برگزاری جام‌جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ میلادی در این کشور  گفت: اخذ میزبانی مسابقات جام‌جهانی فوتبال اتفاق بزرگی برای کشورهای منطقه و قطر است.
امیدواریم با تدابیر دولت قطر و کمک کشورهای منطقه این کشور بهترین میزبانی را داشته باشد.
وی افزود: ایران برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد ورزشی که میلیاردها نفر به آن چشم دوخته‌اند، آماده ارائه هر نوع کمک، پشتیبانی و حمایت است.
وزیر ورزش تصریح کرد: در جزیره زیبا و توریستی کیش که در نزدیکی قطر قرار دارد، بیش از ۸۰ هتل بزرگ و امکانات ورزشی احداث شده است.  قطر در جریان برگزاری جام‌جهانی در این کشور می‌تواند از این امکانات برای برگزاری اردوهای ورزشی کشورهای مختلف استفاده کند.
وی افزود: همانطور که در رشته فوتبال و باشگاه‌های مختلف فوتبال در قطر، شاهد حضور تعداد زیادی از ورزشکاران ایرانی هستیم، در سایر رشته‌های ورزشی هم امکان استحکام بیشتر روابط وجود دارد.
به گزارش مهر، صالح الغانم بن علی، وزیر ورزش و جوانان قطر نیز در این دیدار، گفت: شرایط استثنایی حاضر موقعیتی استثنایی را ایجاد کرده است، دولت قطر علاقه‌مند به توسعه روابط دوجانبه با برادران جمهوری اسلامی ایران است و برنامه کاملی برای سال ۲۰۱۸ دارد.


Page Generated in 0/0317 sec