printlogo


کد خبر: 191322تاریخ: 1397/2/1 00:00
اخبار

ونگر و آرسنال به پایان خط رسیدند
سرمربی پرسابقه توپچی‌های لندن در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری آرسنال استعفا خواهد کرد.
به گزارش تسنیم، آرسن ونگر پس از 22 سال سرمربیگری تیم فوتبال آرسنال در پایان فصل جاری از سمت سرمربیگری این تیم استعفا خواهد کرد. این مربی فرانسوی پس از سرالکس فرگوسن (با 26 سال و نیم سرمربیگری) پرسابقه‌ترین مربی در هدایت یک تیم انگلیسی به شمار می‌رود. ونگر 68 ساله در بیانیه‌ای که در سایت رسمی باشگاه آرسنال منتشر شده، اعلام کرد: پس از ملاحظه دقیق و بحث‌هایی که با باشگاه داشتم، به این نتیجه رسیدم زمان مناسبی برای استعفا از سمت سرمربیگری آرسنال در پایان فصل جاری است. بابت اینکه این فرصت را داشتم که این سال‌های بسیار خاطره‌انگیز هدایت آرسنال را برعهده داشته باشم، قدردانی می‌کنم. در ادامه بیانیه وی آمده است: من با تمام توان و تعهد بالا آرسنال را مربیگری کردم. مایلم از کادرفنی، بازیکنان، مدیران و هوادارانی که این باشگاه را خاص کردند، تشکر کنم. از هواداران می‌خواهم همچنان پشت تیم باشند تا در اوج به کارمان در این فصل پایان دهیم. تقدیم به همه هواداران آرسنال که ارزش‌های باشگاه برای‌‌شان مهم است. همیشه عاشق آرسنال خواهم بود و از این تیم حمایت خواهم کرد. ونگر که در سال 1996 هدایت توپچی‌های لندن را برعهده گرفت، با این تیم به عناوینی همچون 3 قهرمانی در لیگ برتر انگلیس،
7 قهرمانی در جام حذفی انگلیس و 7 قهرمانی در جام خیریه رسید.

آقای گل لیگ برتر بازیکن 300 میلیون تومانی است!
سرپرست باشگاه پرسپولیس شرایط ویژه‌ای را برای مهاجم تیمش در نظر گرفته است.
علی علیپور که تا پایان هفته بیست و هشتم هفدهمین دوره لیگ برتر موفق شده 18 گل برای پرسپولیس در لیگ به ثمر برساند از جمله نفراتی است که کمترین دستمزد را در پرسپولیس می‌گیرد، در حالی گادوین منشا هم‌پست او بیشترین دریافتی را تا اینجای فصل از باشگاهش داشته است. مشکل علیپور فقط برای این فصل نبوده، بلکه او  فصل قبل هم با وجود بازی‌های خوبی که برای پرسپولیس انجام داد مبلغی در حدود 300 تا 320 میلیون از باشگاهش دریافتی داشت. او همان مقطع از مدیران باشگاهش خواست قرارداد مالی‌اش را که مربوط به قبل است افزایش دهند که خواسته‌اش عملی نشد. حمیدرضا گرشاسبی برخلاف مدیران قبلی پرسپولیس در نظر دارد این بار خواسته علیپور را عملی کرده و به خاطر عملکرد خیلی خوبش در این فصل مبلغی را جدا از قراردادش به عنوان پاداش رشد به وی پرداخت کند. با توجه به اینکه علیپور برای فصل بعد هم با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد در صورت ادامه این عملکرد، باز هم مبلغی را به عنوان حق رشد از باشگاهش دریافت خواهد کرد.

آمار فوق‌العاده ضعیف رئال‌مادرید در بازی‌های خانگی
رئال‌مادرید در دیدار خانگی چهارشنبه گذشته مقابل بیلبائو ۲ امتیاز از دست داد تا به رکورد بدترین نتایج در بازی‌های خانگی در یک فصل، از اواخر قرن گذشته برسد.
والنسیا، لوانته، بتیس، تاتنهام، فوئنلابرادا، بارسلونا، نومانسیا، ویارئال، لگانس، اتلتیکومادرید، یوونتوس و حالا بیلبائو، ۱۲ تیم مختلف از ۲۶ تیمی که این فصل در سانتیاگو برنابئو به میدان رفته‌اند، حداقل توانستند یک مساوی از تیم فوتبال رئال‌مادرید بگیرند. ۱۴ برد، ۷ مساوی و ۵ شکست با ۶۴ گل‌زده و ۳۲ گل خورده رکورد رئال در این بازی‌های خانگی است، رکوردی که از اواخر قرن گذشته تا به حال دیده نشده است. در دیدار چهارشنبه شب هم رئال در دیدار خانگی ۲ امتیاز مقابل بیلبائو از دست داد تا آمار بد دیگری به آمارهای رئال در بازی‌های خانگی اضافه شود. آخرین بار در فصل ۰۷-۲۰۰۶ و با فابیو کاپلو بود که رئال چنین آماری داشت؛ فصل مشهوری که رئال‌مادرید در آن مایورکا را در آخرین دقایق شکست داد و قهرمان شد.


Page Generated in 0/0283 sec