printlogo


کد خبر: 191323تاریخ: 1397/2/1 00:00
اخبار

مختاری‌فر: استقلال با شفر تا فینال آسیا پیش می‌رود
پیشکسوت آبی‌پوشان معتقد است استقلال پتانسیل پیروزی بر ذوب‌آهن و پیش رفتن تا فینال آسیا را هم دارد.
جعفر مختاری‌فر در گفت‌وگو با مهر، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: هرچند این یک بازی تمام ایرانی است اما یک بازی در کلاس بالای آسیا خواهد بود. استقلال و ذوب‌آهن هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل قبولی داشتند، البته فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش‌بینی است اما مشاهدات ما نشان می‌دهد کفه ترازو در این بازی به نفع استقلال باید سنگینی کند و شانس آبی‌پوشان به مراتب بیشتر از حریف است. من به شخصه دلم نسبت به این بازی روشن است و تصورم این است در پایان ۱۸۰ دقیقه تلاش 2 تیم این استقلال است که راهی مرحله بعدی می‌شود. کاپیتان سابق آبی‌پوشان درباره ترمیم نقاط قوت این تیم برای مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: اجازه بدهید در این‌باره فقط شفر صحبت و تصمیم‌‌‌گیری کند. قطعا تیم نقاط ضعفی دارد که نیاز به ترمیم داشته باشد اما هرگونه تشخیص، تصمیم‌‌‌گیری و اظهارنظر بر عهده شفر است تا تعدد سلیقه در این‌باره پیش نیاید و کار سخت نشود.

اصفهانی‌ها به امیر روحیه دادند
نامه کتبی ذوب‌آهنی‌ها برای تمدید قرارداد با قلعه‌نویی
باشگاه ذوب‌آهن در نامه‌ای به صورت کتبی خواستار ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی شد.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب‌آهن که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر نتایج درخشانی با این تیم گرفت و توانست ذوبی‌ها را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هم برساند، هنوز پاسخ مثبتی به تمدید قراردادش با ذوب‌آهن نشان نداده است. سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن از تلاش برای مذاکره با امیر قلعه‌نویی خبر داد. آذری در گفت‌وگو با مهر، گفت: من با قلعه‌نویی صحبت‌هایی در تاشکند داشتم. نامه کتبی و رسمی ادامه همکاری با قلعه‌نویی را هم زده‌‌‌‌‌ایم و رسما برنامه او را مطالبه کرده‌ایم. مدیرعامل ذوب‌آهن تاکید کرد: فکر می‌کنم بعد از بازی با نفت در لیگ برتر و قبل از دیدارهای آسیایی با استقلال، جلسه نهایی انجام شود. دوست داریم قلعه‌نویی در ذوب‌آهن بماند.

رقم درخواستی عجیب منچستریونایتد برای فروش پوگبا
پل پوگبا از زمان پیوستن به منچستریونایتد نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حالا تیم انگلیسی درصدد است برای فروش او ۱۴۰ میلیون پوند دریافت کند.
روزنامه انگلیسی دیلی‌میل درباره وضعیت پل پوگبا، بازیکنی که با رقم بسیار زیادی به تیم فوتبال منچستریونایتد آمد و تا به حال نتوانسته انتظارات را برآورده کند، خبری را منتشر کرده است طبق ادعای این روزنامه، باشگاه انگلیسی برای فروش او ۱۴۰ میلیون پوند می‌خواهد. ملی‎پوش فرانسوی کماکان توسط مطبوعات به تیم‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن و رئال‌مادرید نسبت داده می‎شود. پیش از این یونایتد برای خرید این بازیکن که در یوونتوس بازی می‎کرد
۸۹ میلیون پوند پرداخته بود و رکورد گران‎ترین خرید تاریخ باشگاه را شکسته بود اما پوگبا هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و در حد بازیکنی معمولی در یونایتد ظاهر شده است. طبیعتا اگر قرار باشد باشگاهی او را به خدمت گیرد حاضر نیست حتی همان رقمی را که یونایتد برایش پرداخته بپردازد اما باشگاه انگلیسی رقم بیشتری هم برایش درخواست کرده است.

سرمربی الاهلی عربستان اخراج شد
مسؤولان باشگاه الاهلی عربستان «سرگئی ربروف» را از هدایت تیم فوتبال این باشگاه برکنار کردند.
سرگئی ربروف اوکراینی بعد از بالا گرفتن اختلافاتش با مسؤولان باشگاه الاهلی، سرانجام از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. باشگاه الاهلی عربستان با اعلام این خبر، از انتخاب «فتحی الجبال» سرمربی تونسی به عنوان سرمربی موقت الاهلی خبر داد. الاهلی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حریف تراکتورسازی ایران بود. این تیم در فصل گذشته مسابقات، با هدایت ربروف در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس حذف شده بود.


Page Generated in 0/0261 sec