printlogo


کد خبر: 191334تاریخ: 1397/2/1 00:00
کوتاه و گویا

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران  با اشاره به امضای قرارداد بیمه دی با مراکز درمانی جهت استفاده ایثارگران از خدمات درمانی این مراکز گفت: در حال حاضر بیمه دی با بیش از 9 هزار و 800 مرکز درمانی مورد نیاز ایثارگران قرارداد منعقد کرده است و پذیرش و ارائه خدمات به ایثارگران در این مراکز به صورت رایگان است و ایثارگران با توجه به سیستم الکترونیکی بیمه تنها با ارائه کد ملی از خدمات درمانی این مراکز بهره‌مند می‌شوند.
سومین جشنواره گلاب‌گیری قصر و قمصر به همراه اجرای آیین‌های سنتی اقوام ایرانی از پنجم تا بیستم اردیبهشت‌ماه در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود. در سومین جشنواره گلاب‌گیری قصر و قمصر همه‌روزه با گل‌های تازه قمصر کاشان آیین سنتی گلاب‌گیری در حضور شهروندان انجام می‌شود. علاوه بر این، 50 غرفه و سیاه چادر از استان‌های کشور به ارائه محصولاتی نظیر سوغات محلی، صنایع‌دستی، غذاهای سنتی ایرانی، دمنوش‌ها، عرقیجات و داروهای گیاهی می‌پردازند.
رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 شهرداری تهران در مراسم امضای تفاهمنامه طرح‌های پایلوت تهران هوشمند، با ابراز رضایت از ایجاد چنین فرصتی، منطقه 2 را آماده همکاری برای برنامه‌های مبتنی بر هوشمندسازی معرفی کرد و گفت: یکی از شعارهای مدیریت شهری جدید تبدیل تهران به یک شهر هوشمند است.
بنا به درخواست اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران درباره هماهنگی در زمینه مدیریت پسماند در مدارس و ادارات آموزش‌وپرورش شهر تهران و برنامه‌ریزی تعامل بین 2 مجموعه  در همین باره جلسه‌ای با حضور میرزایی، رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران و جمعی از مدیران آن حوزه  به همراه فیروزی مشاور عالی و سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی، شریفی‌فرد معاون هماهنگی و ارزیابی امور مناطق و تعدادی از کارشناسان سازمان  در محل دفتر مرکزی سازمان مدیریت پسماند شهر تهران برگزار شد.


Page Generated in 0/0061 sec