printlogo


کد خبر: 191341تاریخ: 1397/2/1 00:00
اخبار

موشک‌اندازی آمریکا حاصلی جز رسوایی نداشت
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آمریکا عصبانی است و علت آن، شکست آنها در برابر مقاومت است و این موشک‌اندازی آنها هیچ حاصلی جز رسوایی و بی‌قانونی آنها نداشت. به گزارش مهر، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به حمله جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه گفت: هر روز که از عمر ننگین جهان سلطه می‌گذرد به دست خود چهره وحشی خود را به عالم نشان می‌دهند. آنها نه دین دارند، نه تمدن دارند و نه قانون و هیچ ملاحظه‌ای را در نظر نمی‌گیرند. جهان سلطه هیچ مرزی ندارد و منطق آن فقط زور است و در برابر آن، درسی که امام به مستضعفین مبنی بر ایستادگی در مقابل زورگویان داد کارآیی دارد. حجت‌الاسلام صدیقی گفت: آمریکا عصبانی است و علت آن شکست آنها در برابر مقاومت است، چرا که نقشه‌هایی که برای داعش با خلق آن کشیده بودند با شکست مواجه شده و این موشک‌اندازی آنها هیچ حاصلی جز رسوایی و بی‌قانونی آنها نداشت.

بزودی در قدس شریف نماز می‌خوانیم
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: اجـازه نمی‌دهیم کشورهای اسلامی را تجزیه کرده و امت اسلام را چند دسته کنند. به گزارش مهر، علی‌اکبر ولایتی در سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، بازگشت به اسلام را موجب استقرار ایران و عراق در مقابل آمریکا دانست و اظهار داشت: آمریکایی‌ها در همه حملات خود به کشورهای اسلامی شکست خوردند. بر همین اساس، حکومت سوریه در حال بازگشت به خویشتن اسلامی خود است و امسال دولت سوریه قوی‌تر از سال‌های پیش عمل خواهد کرد. وی تجزیه کشورهای اسلامی را نقشه شوم آمریکایی‌ها خواند و ادامه داد: تجزیه کشورهای اسلامی و بر هم زدن اتحاد امت اسلامی نقشه غربی هاست و از همین جا به آمریکایی‌ها می‌گویم با تضعیف کشورهای اسلامی موفق نخواهند شد به اهداف شوم خود دست یابند. ولایتی با تاکید براینکه ایران به عنوان پرچمدار نهضت بیداری اسلامی اجازه نمی‌دهد تجزیه در ملل اسلامی اتفاق بیفتد، اظهار داشت: ایران در منطقه به عنوان پرچمدار جبهه امت اسلامی اجازه نمی‌دهد کشورهای اسلامی را تجزیه کرده و امت اسلامی را چند دسته کنند. وی ادامه داد: مصلحت امت اسلامی بر وحدت است و هر کاری دشمنان ما می‌کنند بر اساس تفرقه بوده و مبنای ما باید بر اساس وحدت بوده و این مسابقات به برکت قرآن منشأ خدمات بزرگی است و امیدواریم بر اساس تعالیم قرآن و ائمه شاهد پیروزی امت اسلامی و نماز خواندن در قدس شریف باشیم.

کمک ایران برای شکست طرح خاورمیانه بزرگ آمریکا
دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی سرزمین‌های اسلامی دفاع می‌کند، گفت: ما در حد توان‌مان کمک می‌کنیم که طرح خاورمیانه بزرگ با شکست مواجه شود. سرلشکر سیدرحیم صفوی در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین خطر، پیوند آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است، گفت: برای کسانی که همپیمان آنها می‌شوند هم این خطر وجود دارد و ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و استقلال ملت‌های اسلامی دفاع می‌کنیم و در حد توان و قدرت‌مان و بضاعت سیاسی، اقتصادی و دفاعی‌مان کمک می‌کنیم تا طرح خاورمیانه بزرگ با شکست مواجه شود و آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نتوانند خاورمیانه بزرگ را آنطور که آنها می‌خواهند پیاده کنند. وی تصریح کرد: دیدیم که ائتلاف آمریکایی‌ها،‌ صهیونیست‌ها و برخی کشورهای منطقه در رابطه با سوریه و عراق با شکست مواجه شدند و این ائتلاف ایران،‌ روسیه، عراق، سوریه و انصار‌الله یمن بود که پیروز شد و بعد از این هم پیروزی‌های مقاومت ادامه خواهد داشت، آمریکایی‌ها قطعا در سوریه شکست می‌خورند و شکست‌های آنها ادامه دارد. سعودی‌ها قطعا در یمن شکست می‌خورند و با عنایت خداوند و اراده ملت‌ها، ملل منطقه حتما سرنوشت خودشان را خود تعیین می‌کنند.
 


Page Generated in 0/0064 sec