printlogo


کد خبر: 191374تاریخ: 1397/2/2 00:00
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس انتقاد کرد
تحقق تنها ۶ درصد از اسکان دائم مردم زلزله‌زده

گروه اجتماعی: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با انتقاد از اینکه تنها ۶ درصد از اسکان دائم مردم زلزله‌زده تحقق یافته است، بهبود وضعیت آنها را مستلزم کمک‌ها و پشتیبانی ملی دانست.
سیدقاسم جاسمی با بیان اینکه بارها درباره وضعیت بحرانی زلزله‌زدگان هشدار داده‌ایم، گفت: روزهای آغازین وقوع زلزله رئیس‌جمهور سفری به مناطق زلزله‌زده داشت که در واقع سفری نمایشی و تبلیغاتی بود و هیچ منفعتی از آن عاید مردم نشد.
وی با هشدار نسبت به شیوع وبا و سالک در مناطق زلزله‌زده، به خانه ملت افزود: فاضلاب رها شده سلامت مردم را تهدید می‌کند، از سویی حشرات گزنده از جمله مار و عقرب مشکلات عمده‌ای برای مردم در فصل گرما به وجود خواهد آورد این در حالی است که 3 ماه گذشته نسبت به این مشکلات هشدار داده‌ایم؛ مردم با هر سختی سرمای سوزناک را تحمل کردند اما نباید انتظار داشت گرما و چنین مشکلاتی را نیز تحمل کنند.
نماینده مردم در مجلس دهم با انتقاد از اینکه تنها 6 درصد از  اسکان دائم مردم زلزله‌زده تحقق یافته است، گفت: وضعیت مردم به هیچ‌وجه رضایتبخش نیست؛ متاسفانه هیچ اقدامی برای امهال وام‌ها و همچنین ارائه وام‌های بلاعوض انجام نشده است و مردم در سختی و عسر و حرج هستند. جاسمی یادآور شد: از مسؤولان تقاضا داریم سفری به مناطق زلزله‌زده داشته و از نزدیک وضعیت مردم مظلوم را نظاره‌گر باشند.


Page Generated in 0/0062 sec