printlogo


کد خبر: 191378تاریخ: 1397/2/2 00:00
کوتاه و گویا

سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی – هنری شهرداری تهران گفت: ستادی با عنوان «جشن‌های منتظران باران» برای ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان در نظر گرفته شده است، عنوان این ستاد از بین ۱۰۰ اسم پیشنهادی کارکنان فرهنگسراها انتخاب شده است. همچنین ویژه‌برنامه «گذرگاه انتظار» در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر تهران برگزار می‌شود که در آن هنرمندان در مقابل مردم با رویکرد انتظار به اجرای برنامه‌های هنری می‌پردازند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس حکم صادره برای عامل قاچاق 60 هزار لیتر سوخت را پرداخت یک میلیارد و 600 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت اعلام کرد. علی مبشری با اعلام این خبر گفت: فردی که اقدام به انبار بیش از 60 هزار لیتر نفت سفید به صورت خارج از شبکه در حومه شیراز کرده بود، با مراجعه سرزده ماموران برای سرکشی در دام قانون گرفتار شد.
اکبر نعمتی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های حمایت از بانوان آسیب‌پذیر یا در معرض آسیب گفت: در حال حاضر یک مرکز بهاران در منطقه 21 و یک مددسرا ویژه بانوان در پایتخت فعال است اما از آنجا که ظرفیت این مراکز با آنچه در عمل نیاز است تفاوت دارد، قرار شد طرح توسعه سامان‌سرای لویزان و افزایش تعداد مددسراهای بانوان به طور جدی پیگیری شود.


Page Generated in 0/0059 sec