printlogo


کد خبر: 191426تاریخ: 1397/2/3 00:00
اخبار

پاسخ روابط عمومی اوج به خبر جعلی دستمزد نجومی بازیگران پایتخت
محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی سازمان هنری- رسانه‌ای اوج به سند جعلی منتشر شده درباره دستمزد عوامل پایتخت در اینستاگرامش واکنش نشان داد. به گزارش
«وطن امروز»، پس از انتشار تصویری جعلی در ارتباط با دستمزدهای عوامل سری پنجم سریال پایتخت، محمد ذوقی، مدیر روابط عمومی سازمان اوج با انتشار پستی اینستاگرامی به این موضوع واکنش نشان داد. در متن منتشر شده توسط ذوقی آمده است: «حرفه‌ای دشمنی کن! چند هفته قبل بود در ایام نوروز که برخی رسانه‌ها و افراد با عجله و بعضا بی‌انصافی، اوج و تیم‌ پایتخت را مورد هجمه قرار دادند ولی دیری نپایید تا با رسیدن به قسمت‌های آخر پایتخت قضاوت‌ها منصفانه‌تر شد. حال پس از اتمام 2 هفته‌ای این سریال محبوب و اقبال بی‌نظیر مردم‌ نازنین به این سریال، با یک خبر و این بار جعل، دشمنی دشمنان‌مان را شاهدیم. باید گفت:
۱- اوج هیچ وقت چنین سربرگی نداشته و ندارد.
2- امضای مسؤول سازمان ‌اوج در این تصویر جعلی است.
۳- خطاب نامه وجود خارجی ندارد. (معصومی)
۴- حداقلی از دقت نیاز است که بدانیم یک کمپانی تولید آثار هنری با تهیه‌کننده سروکار دارد و مسائل اینچنینی مواردی نیست که مسؤول کمپانی در موردش نامه‌نگاری کند.
۵- همه‌ اعداد قید شده غلط و جعلی است.
و کلام آخر: چرا اینقدر کینه‌ورزی؟! چرا اینقدر حسد؟! و چرا اینقدر وقاحت در جعل کردن یک‌نامه؟! به دشمنان‌مان توصیه می‌کنم طوری دشمنی کنید که به جعل امضا و نامه و پیگیری حقوقی نکشد. در ضمن جاعل عزیز آنقدر بی‌سواد بوده که در صفر گذاشتن برای اعداد هم سوتی داده (به رقم ارسطو جان دقت کنید) معصومیه؟! (با لحن بابا پنجعلی)


توزیع ۲۰هزار نسخه «خداحافظ سالار» از بهمن‌ماه
20 هزار نسخه از کتاب «خداحافظ سالار» اثر حمید حسام در پویش کتابخوانی توزیع شده است. به گزارش «وطن‌امروز»، مسابقه بزرگ کتابخوانی «خداحافظ سالار» با همکاری مشترک میان پویش‌های «روشنا» و «کتاب و زندگی» در حال برگزاری است. این پویش که از بهمن 96 آغاز شده، با استقبال مخاطبان بسیاری روبه‌رو بوده و نسخه‌های زیادی از آن فروخته شده است. این کتاب شامل خاطرات خانم پروانه چراغ‌نوروزی، همسر شهید همدانی است که حمید حسام آنها را در قالب داستان نوشته است. تاکنون 20 ‌هزار جلد از این کتاب در مراکز فروش سراسر کشور توزیع شده است. همچنین 2 تیزر این مسابقه که به‌ همت مرکز رسانه‌ای شیرازه تولید شده، به ‌منظور معرفی بهتر کتاب و پویش از شبکه‌های سیما در حال پخش است. پایان این پویش خرداد سال جاری است.


«راکی» ترامپ را وادار به عذرخواهی کرد!
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: پیرو تماس و پیگیری «سیلوستر استالونه» بابت ظلمی که 100 سال پیش دولت آمریکا در حق «جک جانسون» مشتزن سنگین‌وزن سیاهپوست کرده بود، رسما عذرخواهی می‌کنم! به گزارش فارس، دونالد ترامپ پس از گذشت حدود 100 سال از «جک جانسون» مشتزن فقید سیاهپوست به‌خاطر ظلم‌هایی که دولت وقت آمریکا به او کرده عذرخواهی کرد. جانسون شخصیت مشتزن مقابل «سیلوستر استالونه» در فیلم «راکی» نیز بوده است. ترامپ گفت: پیرو تماس و پیگیری سیلوستر استالونه بابت ظلمی که 100 سال پیش دولت آمریکا در حق «جک جانسون» مشتزن سنگین‌وزن سیاهپوست کرده رسما عذرخواهی می‌کنم. ترامپ درباره این عذرخواهی گفت: «سیلوستر استالونه» با من تماس گرفت و جریان «جک جانسون» مشتزن سنگین‌وزن جهان را که نخستین‌ مشتزن سیاهپوست نیز بود برایم تعریف کرد. دادگاه‌ها و آزار و اذیت‌های او بسیار بوده و زندگی‌اش بغرنج و بحث‌برانگیز بوده است. مقامات پیش از من برای عذرخواهی رسمی اقدامی نکرده‌اند و حال من به طور تمام و کمال از این ورزشکار که در حق او ظلم‌ها شده، در مقام ریاست‌جمهوری آمریکا عذرخواهی می‌کنم. جانسون نخستین‌ مشتزن سنگین‌وزن سیاهپوست و قهرمان جهان بود که در سال 1913 میلادی با رأی هیات منصفه تمام سفیدپوست با عنوان ارتباط غیراخلاقی با زنان محکوم شد و یک سال را در زندان فدرال سپری کرد. جرم اصلی وی در دوران اوج نژادپرستی حکومتی در آمریکا، ازدواج با زنان سفیدپوست بود.


Page Generated in 0/0157 sec