printlogo


کد خبر: 191431تاریخ: 1397/2/3 00:00
اخبار

درخواست IOC از ایران برای برگزاری نشست درباره اتفاقات کشتی
کمیته بین‌المللی المپیک از کمیته ملی المپیک ایران خواست تاریخ برگزاری نشست درباره حاشیه‌های مطرح‌شده پیرامون کشتی ایران را اعلام کند. با توجه به اتفاقات اخیری که درباره کشتی رخ داد، قرار بود مسؤولان کشتی ایران نشستی را با مسؤولان کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه جهانی کشتی در لوزان سوییس برگزار کنند. نخستین ‌نامه IOC به کمیته ملی المپیک ایران حدود یکی، دو ماه قبل ارسال شده بود و حالا IOC بار دیگر از کمیته ملی المپیک ایران خواسته است زمان این نشست را مشخص کند. کمیته ملی المپیک ایران هم اعلام کرده که پس از انجام بررسی‌ها این تاریخ را به اطلاع IOC خواهد رساند. شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفت‌وگو با ایسنا طرح چنین درخواستی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک را تایید کرد. ماجرای کشتی ایران و موضوع عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم صهیونیستی در پی اتفاقات اواخر سال گذشته با حساسیت از سوی نهادهای بین‌المللی ورزش دنبال می‌شود. با این روند به نظر می‌رسد باید منتظر هر احتمالی درباره مسابقات جهانی و حضور نمایندگان ایران و احتمال محرومیت آنها بود.

العین قهرمان لیگ امارات شد
العین به حکمرانی در فوتبال امارات ادامه می‌دهد. روسای بنفش‌پوش شب گذشته با کسب پیروزی ۴ بر صفر در خانه النصر، قهرمانی خود را یک هفته زودتر از موعد در لیگ قطعی کردند.
به گزارش الاهداف، این سیزدهمین قهرمانی العین در لیگ امارات است تا این تیم با اختلاف پرافتخارترین تیم این کشور باشد. الوصل و الاهلی با ۷ قهرمانی در رده‌های بعدی قرار دارند. با قهرمانی العین در امارات، این دومین تیم از گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیاست که قهرمان لیگ کشورش می‌شود. هفته گذشته الهلال عربستان موفق شد در لیگ این کشور قهرمان شود.
باشگاه الوحده نیز رتبه دومی و صعود خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان سال آینده را قطعی کرد. از بین تیم‌های الوصل و النصر، یک تیم به پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید. العین در جام حذفی امارات هم وضعیت خوبی دارد و در نیمه نهایی این تورنمنت
حضور پیدا کرده است.

پادوانی از بیمارستان مرخص شد
مدافع مصدوم استقلال از بیمارستان مرخص شد. لئوناردو پادوانی، مدافع استقلال که در بازی با فولاد مصدوم شده بود، دیروز از بیمارستان مرخص شد و به منزل رفت. قرار است ادامه روند درمانی این بازیکن در منزل او انجام شود.

شکایت بازیکن اسبق پرسپولیس از AFC پس گرفته شد
بازیکن اسبق پرسپولیس شکایت خود را از AFC پس گرفت. چندی پیش در خبرها آمده بود که وکیل جواد کاظمیان بابت مطالبات این بازیکن از پرسپولیس شکایتی علیه این باشگاه به AFC  فرستاده بود و این احتمال وجود داشت که پرسپولیس به دلیل این شکایت از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود. کاظمیان اما همان زمان اعلام کرد هیچگاه از پرسپولیس شکایت نخواهد کرد و این خبر شیطنت رسانه‌ای بود و وکیل او بدون هماهنگی‌اش این کار را انجام داده بود. با این همه، این بازیکن اسبق پرسپولیس برای اینکه تعصب خود را به تیم سابقش نشان دهد نامه وکیل خود را از AFC پس گرفت تا از بابت او خطری پرسپولیس را تهدید نکند.
کاظمیان با تایید این خبر به فارس گفت: من هیچ‌گاه علیه پرسپولیس شکایت نکرده و نمی‌کنم، چرا که عاشق این تیم و هوادارانش هستم. همان زمان برخی‌ها شیطنت کردند و با انتشار خبر شکایت من از پرسپولیس قصد داشتند مرا روبه‌روی هواداران پرسپولیس قرار دهند. وی ادامه داد: وکیل من نامه‌ای برای AFC نوشته بود و آنها هم از باشگاه پرسپولیس توضیح خواسته بودند اما برای اینکه علاقه و تعصبم را به پرسپولیس نشان دهم از AFC این نامه را پس گرفتم و امیدوارم مسؤولان محترم باشگاه مشکل مالی من را حل کنند. من از پرسپولیس شکایتی نداشته و ندارم چون عاشق این تیم و هوادارانش هستم.


Page Generated in 0/0059 sec