printlogo


کد خبر: 191567تاریخ: 1397/2/5 00:00
کوتاه و گویا


مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره فعالیت‌های شهرداری تهران برای برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلا گفت: این نمایشگاه از 12 تا 22 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و در این راستا جلسات هماهنگی برای برگزاری نمایشگاه از اواسط بهمن‌ماه سال گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دست‌اندرکاران و همه ارگان‌هایی که به نوعی در برگزاری این نمایشگاه وظیفه‌ای داشتند، تشکیل شد.
اولین همایش تقدیر از طراحان و سازندگان منطقه 10 تهران با عنوان «معماری تجسم واقعیت، نما و خلاقیت» در موزه آثار طبیعی و حیات‌وحش هفت‌چنار برگزار می‌شود. این همایش روز یکشنبه 9 اردیبهشت، ساعت 16 در موزه هفت‌چنار برگزار خواهد شد و از همه متخصصان، صاحب‌نظران و علاقه‌مندان این رشته دعوت می‌شود با حضور در برنامه و اظهارنظر، هم‌اندیشی و ارائه راهکار در راستای اجرای بهینه طراحی و نما، مدیریت منطقه را در این وظیفه خطیر یاری کنند.
سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، ضمن توقف فعالیت‌ در تلگرام به پیام‌رسان‌های داخلی پیوست. سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران در بخشنامه‌ای دستور توقف فعالیت‌های این سازمان در تلگرام را صادر کرد.
ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برای همکاری مشترک در زمینه عرضه محصولات نانو در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه تفاهمنامه‌ای را با این مجموعه امضا کرد. به موجب این تفاهمنامه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه محصولات نانویی را که به تایید ستاد رسیده باشد به مردم معرفی و عرضه خواهد کرد.
محمدرضا زمانی، رئیس دانشگاه پیام‌نور در دیدار با وزیر تحصیلات عالی افغانستان گفت: دانشگاه پیام نور با 500 مرکز و واحد و
4 هزار عضو هیات علمی به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور ایران در رشته‌‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و هنر در همه مقاطع تحصیلی فعالیت می‌کند.
حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: در حال حاضر 300 قرارداد بالای یک میلیارد تومان در سامانه شفافیت شهرداری تهران بارگذاری شده و در مرحله بعد قراردادهای زیر یک میلیارد تومان نیز بارگذاری خواهد شد.
سومین نشست تخصصی «چهل شاهد» که به بررسی 4 سال هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس می‌پردازد روز دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه با حضور آقایان مصطفی رحماندوست، محمد حنیف، محمدرضا بایرامی و خانم زهرا زواریان در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.
همزمان با نخستین روز از هفته سلامت سال حمایت از کالای ایرانی، سازمان غذا و دارو در راستای ارتقای جایگاه رادیودارو‌ها در نظام سلامت کشور طی فراخوانی از فعالان و شرکت‌های فعال در حوزه دارو جهت مشارکت بیشتر بخش غیردولتی در تامین رادیودارو‌ها دعوت به همکاری کرده است.
مهدی نیک‌عمل، عضو هیات‌علمی دانشگاه شهید رجایی با همکاری محققانی از کشورهای انگلستان، آلمان و بلژیک موفق به ارائه روشی برای بررسی و جداسازی ایزوتوپ‌های هیدروژن شده‌ و این روش را در قالب یک مقاله در یکی از برترین مجلات علمی جهان به چاپ رسانده است. مجله Nature Nanotechnology سومین مجله برتر غیرپزشکی دنیا به حساب می‌آید.


Page Generated in 0/0114 sec