printlogo


کد خبر: 191610تاریخ: 1397/2/6 00:00
اخبار

رکورددار گینس با پرسپولیس قرارداد بست!
آرش احمدی‌طیفکانی، تنها رکورددار جهانی گینس در استان هرمزگان با قراردادی یک‌ساله به باشگاه ورزشی پرسپولیس تهران پیوست. آرش احمدی‌طیفکانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر، گفت: بنا به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس دیداری صمیمی با حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه داشتم. وی گفت: در این دیدار با بستن قراردادی یک‌ساله به باشگاه پرسپولیس پیوستم که در صورت اتمام مهلت قرارداد با توافق این مدت تمدید خواهد شد. احمدی درباره مبلغ قرارداد خود گفت: به دلیل عشق و علاقه‌ای که پرسپولیس داشتم هیچ مبلغی در قرارداد بنا به درخواست خودم ذکر نکردم. رکورددار جهان تصریح کرد: در طول این مدت از همه امکانات باشگاه پرسپولیس اعم از مربیان باتجربه و سالن‌های تمرین و بدنسازی جهت زدن رکوردهای جدید استفاده خواهم کرد. احمدی تأکید کرد: رکورد بعدی من که تعادل توپ روی سر به‌ شکل نشسته است که از آن ورزشکاری از سوئد است، به نام باشگاه پرسپولیس زده خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: در زمان برگزاری شهرآوردهای پایتخت نیز در ورزشگاه آزادی برنامه اجرا خواهم کرد. آرش احمدی‌طیفکانی، از ورزشکاران مینابی که موفق به شکستن رکورد جهانی گینس با نگه‌ داشتن توپ روی یک پا با زمان یک ساعت و ۲۳ دقیقه و ۱۲ ثانیه و نگه‌داشتن توپ تعادلی روی سر با زمان8ساعت و 42 دقیقه و 12 ثانیه شده است، در روزهای اخیر به باشگاه پرسپولیس تهران پیوسته است.

خسرو حیدری از استقلال شکایت کرد!
مدافع هافبک استقلال از این تیم شکایت کرد. خسرو حیدری، مدافع هافبک استقلال به دلیل مطالبات مالیاتی خود که مربوط به دو فصل حضور در استقلال است، به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.
ظاهرا این شکایت با دفاعیات باشگاه استقلال هم همراه بوده و پرونده در آستانه صدور رای قرار دارد.

2 رکورد بزرگ که محمد صلاح به نام خود کرد
محمد صلاح در بازی برابر رم 2 رکورد جالب توجه از خود بر جای گذاشت. ‌به نقل از ‌اسکای اسپورت، لیورپول با درخشش محمد صلاح توانست ۵ بر ۲ رم را از پیش رو بردارد.  محمد صلاح علاوه بر اینکه 2 پاس گل برای تیمش فراهم کرد، زننده 2 گل نخست تیمش نیز بود.  محمد صلاح با زدن 2 گل در این مسابقه تعداد گل‌هایش را در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به عدد ۱۰ رساند.  هیچ بازیکنی در تاریخ لیورپول نتوانسته بود در یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ گل به ثمر برساند. به این ترتیب نام محمد صلاح در تاریخ باشگاه لیورپول قرار گرفت. همچنین هیچ بازیکن آفریقایی در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بود ۱۰ گل به ثمر برساند و به ‌این‌ ترتیب این بازیکن مصری که امید اول کشورش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه است، یک رکورد بی‌نظیر دیگر از خود بر جای گذاشت. ستاره مصری لیورپول در حال‌ حاضر ۴۳ گل در این فصل زده است. او همچنین جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را این هفته‌ به دست آورد و به احتمال زیاد آقای گل لیگ برتر هم خواهد شد. محمد صلاح همچنین برای کسب کفش فوتبال اروپا با لیونل مسی رقابت دارد.

اعتصاب بازیکنان الاهلی عربستان
بازیکنان الاهلی عربستان قبل از دیدار حساس برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا دست به اعتصاب زدند. به نقل از  اسپورت، الاهلی عربستان در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی از خود نشان داده و در گروهی که تیم‌های الجزیره، تراکتورسازی و الغرافه در آن قرار داشتند به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد. الاهلی در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف السد قطر برود. این باشگاه عربستانی روزهای پرتنشی را تجربه می‌کند.  بعد از اخراج سرگئی ربروف، سرمربی  اوکراینی این تیم، نوبت به اعتصاب بازیکنان هم رسیده است. بازیکنان خارجی الاهلی به خاطر پرداخت نشدن حقوق چند ماه آنها دست به اعتصاب زده‌اند و حاضر نیستند در تمرین تیم شرکت کنند. آنها تهدید کرده‌اند در صورت پرداخت نشدن مطالبات‌شان دست به اقدامات دیگری از  جمله شکایت از باشگاه هم خواهند زد.


Page Generated in 0/0350 sec