printlogo


کد خبر: 191611تاریخ: 1397/2/6 00:00
اخبار

سیتی به دنبال ژرژینیو و یک مهاجم
سم لی: منچسترسیتی به جذب ژرژینیو، هافبک ۵۰ میلیون پوندی ناپولی نزدیک شده است. آنها حاضرند یک بازیکن بزرگ و گرانقیمت را در تابستان پیش رو بخرند. سیتی می‌خواهد در تابستان تنها 2 خرید داشته باشد. آنها به دنبال یک هافبک بازیساز از عمق زمین هستند و به همین دلیل ژرژینیو را زیر نظر دارند. این باشگاه همچنین یک مهاجم هم می‌خواهد. آنها در ژانویه هم به دنبال تقویت این دو پست بودند. اگر اوضاع خوب پیش برود سیتی می‌تواند پیش از جام‌جهانی این دو بازیکن را بخرد. این باشگاه در زمستان به دنبال فرد از شاختار دونتسک و الکسیس سانچس از آرسنال و سپس ریاض محرز از لسترسیتی بود اما نتوانست هیچ‌کدام را بخرد.
در نهایت آنها به جای فرد به سراغ ژرژینیو خواهند رفت. این ملی‌پوش ایتالیایی دوست دارد با پپ گوآردیولا کار کند. احتمالا خبر پیوستن او بزودی اعلام خواهد شد، هرچند ناپولی در کورس قهرمانی سری «آ» است و به همین دلیل ممکن است این خبر کمی با تاخیر اعلام شود. سیتی همچنین در پست مهاجم تنها 2 گزینه دارد که نام آنها اعلام نشده است، هرچند گفته می‌شود آنها شاید به سراغ کیلیان امباپه بروند. البته امباپه در میان آن 2 بازیکن جا ندارد اما سیتی در صورت امکان خرید این بازیکن شاید به سراغ او برود. در صورتی این اتفاق می‌افتد که پاری سن‌ژرمن نتواند قوانین بازی جوانمردانه مالی را رعایت کند.
همچنین آینده نیمار هم در انتقال امباپه نقش خواهد داشت. اوضاع پیچیده است اما سیتی که یک بار در خرید امباپه ناکام ماند، حاضر نیست دوباره این اتفاق بیفتد. مقامات سیتی 2 گزینه اصلی خود برای خط حمله را انتخاب کرده‌اند اما در مذاکره برای خرید آنها به اندازه مذاکره بر سر ژرژینیو پیشرفت نداشته‌اند. به همین دلیل است که آنها امباپه را هم در نظر دارند، بویژه اگر 2 بازیکنی که مد نظر سیتی هستند به تیم‌های دیگری بروند. محرز هم همچنان مورد توجه سیتی است، هرچند خرید او دیگر در اولویت باشگاه نیست. منچسترسیتی در ماه‌های گذشته به جذب ادن آزار هم علاقه‌مند بوده است ولی قیمت او برابر با قیمت امباپه خواهد بود، یعنی تقریبا ۱۵۰ میلیون پوند. اینکه برنامه سیتی برای خط حمله‌اش چیست هنوز مشخص نیست. آنها البته امیدوارند پیش از آغاز جام‌جهانی بازیکنانی که در نظر دارند را بخرند.


ایران قهرمان لیگ جهانی والیبال نشسته شد
تیم‌ملی والیبال نشسته ایران با شکست روسیه در دیدار نهایی لیگ جهانی، قهرمان این رقابت‌ها شد. در آخرین روز از رقابت‌های لیگ جهانی والیبال نشسته که در تبریز برگزار شد، ملی‌پوشان ایران در 3 ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۸ بر ۲۶ برابر روسیه به پیروزی دست یافتند و ۱۲ هزار دلار پاداش نخستین دوره لیگ جهانی والیبال نشسته را به خود اختصاص دادند. تیم‌ملی والیبال نشسته ایران با ترکیب میثم علیپور، داوود علیپوریان (کاپیتان)، صادق بیگدلی، مجید لشکری، حسین گلستانی، عیسی زیرانی و رمضان صالحی (لیبرو) در این بازی حضور داشت. دیدار تیم‌های ملی والیبال نشسته ایران و روسیه حدود یک هزار تماشاگر داشت که بیشتر آنها خانم بودند. روس‌ها با کسب مقام نایب‌قهرمانی لیگ جهانی، پاداش 6 هزار دلاری را از آن خود کردند. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و حمید علی‌صمیمی رئیس فدارسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان از جمله تماشاگران این مسابقه بودند. تیم‌ملی والیبال نشسته ایران 6 قهرمانی و 2 نایب‌قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک، ۹ قهرمانی در جهان و 2 قهرمانی در بازی‌های پارآسیایی را در کارنامه خود دارد.
رده‌بندی نهایی لیگ جهانی والیبال نشسته ۲۰۱۸ به شرح زیر است:
۱- ایران
۲- روسیه
۳- بوسنی و هرزگوین
۴- اوکراین
۵- آلمان
۶- آمریکا


Page Generated in 0/0201 sec