printlogo


کد خبر: 191640تاریخ: 1397/2/6 00:00
اخبار

سپاه نشان داد می‌‌شود  یک ماهه منزل مسکونی ساخت
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه تهران نشان داد می‌‌شود ظرف مدت کمتر از یک ماه منزل مسکونی ساخت و آن را تحویل مردم داد. به گزارش تسنیم، سرلشکر محمدعلی جعفری که برای پنجمین بار در یک‌سال گذشته به منطقه زلزله‌زده سرپل‌ذهاب سفر کرده، در مراسم تحویل‌ 27 باب منزل مسکونی به زلزله‌زدگان سرپل‌ذهاب طی سخنانی اظهار داشت: برادران عزیز ما از سپاه تهران خط احداث منازل دائمی در این منطقه را شکستند و نشان دادند می‌توان ظرف مدت یک ماه منزل مسکونی ساخت. وی افزود: لطف، ایثار و ازخودگذشتگی در این مناطق موج می‌زند و امروز همه از همه مذاهب چه شیعه و چه سنی برای کمک به مردم این منطقه آمده‌اند و لطف خدا هم در پی همین ایثارها جاری می‌شود. وی با اشاره به عوامل موفقیت جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدها و دشمنان گفت: اگر جمهوری اسلامی امروز در مقابل همه دشمنان ایستاده و آنها را شکست داده و هر روز شاهد پیروزی جدیدی است، مرهون همین ایثار و ازخود گذشتگی‌ها است.

اتهام‌زنندگان به سپاه دنبال اعدام ارتشی‌ها در نماز جمعه بودند
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید برخی از این افرادی که اتهامات بی‌اساس غرب را علیه سپاه تکرار می‌کنند به دنبال قطع حقوق بازنشستگی برخی ارتشی‌ها و اعدام‌شان بودند. حمیدرضا مقدم‌فر در گفت‌وگو با خبرآنلاین، درباره تلاش برخی برای اختلاف‌افکنی بین سپاه و ارتش توسط عناصر داخلی گفت: عده‌ای بعضاً برای آنکه حقد و کینه خود علیه اصل انقلاب اسلامی و اصل امنیت در ایران را پنهان کنند، از ارتش تمجید و در همان حین از سپاه انتقاد می‌کنند. وی افزود: آنها قصد دارند چنین وانمود کنند که با نیروی نظامی و امنیت در ایران مشکلی ندارند و اگر سپاه هم مانند ارتش بود با آن مخالفتی نمی‌کردند. در این تصور و عملیات روانی اولاً یک «ریاکاری» بزرگ و ثانیاً چند «حماقت» و در حالت خوشبینانه «جهالت» نهفته است.  وی در تشریح اظهارات خود افزود: تمام این 40 سال ارتش و سپاه در کنار یکدیگر برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکاری کرده و اسیر این توطئه‌ها و خباثت‎های جانیان خارجی و برخی غافلان یا خائنان داخلی نشده‌اند.  مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: گذشته‌ برخی از این افراد محترمی که به سپاه کنایه می‌زنند و اتهامات بی‌اساس برخی در غرب را تکرار می‌کنند را ببینید! بعضی از اینها در گذشته در مجلس شورای اسلامی سخنانی علیه ارتش و ارتشیان به زبان می‌آورند که با اعتراض شدید شهید بزرگوار دکتر چمران مواجه می‌شود. در این جلسه تاکید می‌کنند حقوق بازنشستگی برخی ارتشی‌ها را قطع کنیم، فلان تعداد را اخراج کنیم و بالاتر اینکه برخی ارتشی‌ها را در نماز جمعه‌ها اعدام کنیم تا عبرت سایرین شوند! یعنی از یک چنین موضع افراطی علیه ارتش به تمجید ارتش آن هم به نیت طعنه به نهادهای دیگر می‌رسند. ‌البته امیدواریم با قصد طعنه و منظور سوئی نبوده و برداشت جامعه غلط بوده باشد.

20 اردیبهشت؛ جلسه‌ رؤسا  و نمایندگان استانی جمنا
عضو شورای مرکزی جمنا گفت: جلسه‌ای با حضور رؤسا و نمایندگان استانی جمنا 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد. سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برگزاری جلسه‌ با حضور رؤسا و نمایندگان استانی جمنا در 20 اردیبهشت افزود: در این جلسه آخرین وضعیت جبهه با حضور شورای مرکزی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. حسینی تصریح کرد: در این جلسه برنامه‌های آینده جبهه و اقداماتی که می‌تواند باعث تحرک بیشتر در فعالیت‌های جبهه شود، مطرح خواهد شد.وی با اشاره به اقدامات جمنا درباره انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:‌ نمی‌خواهیم به صورت زود هنگام به مساله انتخابات ورود کنیم و در نظر داریم تمرکز خود را بر مسائل مهم کشور مانند موضوعات اقتصادی، بین‌المللی و برجام بیشتر کنیم. حسینی گفت: در زمینه آمادگی برای انتخابات مجلس، استان‌ها باید فعال‌تر شوند و موقعیت نمایندگان کنونی را ارزیابی کنند و کاندیداهای جدید بر اساس مشاوره و بررسی‌های میدانی به عرصه انتخابات ورود کنند.


Page Generated in 0/0056 sec