printlogo


کد خبر: 191670تاریخ: 1397/2/8 00:00
اخبار

تازه به دوران رسیده‌‌های منطقه همان بی‌عرضه‌‌های قبلی هستند
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح‌‌‌‌ می‌گوید عده‌ای تازه به دوران رسیده در سطح منطقه یا در سطح جهان فکر می‌کنند معجزه‌گری فراتر از بی‌عرضه‌های قبلی هستند.
سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیروز با حضور در ارتفاعات بازی‌دراز و مراسم گرامیداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز، با بیان اینکه خط‌مشی و راهبرد ایران اسلامی تغییر ناپذیر است، افزود: دشمنان و رقبای ما باید این پنبه را از گوش خود بیرون کنند، چرا که راهبرد و خط‌مشی ما را امام راحل به ما نشان داده‌اند و در وصیتنامه‌شان به یادگار گذاشته‌اند. رهبر عزیز و فرزانه ما طی عمر با برکت‌شان روز به روز این را به ملت فرموده و می‌فرمایند و ما در همان مسیر در حال حرکت هستیم.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: اینکه عده‌ای تازه به دوران رسیده در سطح منطقه یا در سطح جهان فکر کنند معجزه‌گری فراتر از بی‌عرضه‌های قبلی هستند و حرف‌های بزرگ بزنند؛ حرف از تحریم، تهدید و محاصره ملت ایران بزنند و فکر کنند از این طریق کاری از پیش خواهند برد، باید به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنها گفت خیر! ملت ما سرد و گرم چشیده است و معجزات الهی را به کرات دیده و لمس کرده است. وی خاطرنشان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی فکر کند با چند ترقه‌بازی پیرامون خود می‌تواند این ملت را در دستیابی به اهدافش بازدارد، سخت در اشتباه است، چرا که اهداف ملت ایران ترسیم شده است و این ملت ایران است که آمریکا و اذنابش اعم از داعش، جبهه‌النصره و رژیم‌های مرتجع را از عراق و سوریه بیرون کرد و امنیت و آرامش دوباره به آن کشورها بازگشت و این مسیر ادامه خواهد داشت.

پیگیری امنیتی اهانت خبرنگار‌‌‌‌‌ اصلاح‌طلب به امام رضا(ع)
حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محمدجعفر منتظری در اختتامیه پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستان‌های سراسر کشور با انتقاد از افرادی که در قبال مواجهه مامور نیروی انتظامی با یک زن بدحجاب فریادشان به آسمان بلند می‌شود اما در قبال توهین یک فرد نانجیب به ساحت مقدس امام رضا(ع) سکوت می‌کنند، گفت: آیا شما یک سرمقاله در روزنامه‌های آنها دیده‌اید که این فرد توهین‌کننده به ساحت مقدس
امام رضا(ع) را محکوم کرده باشند؟ به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان کل کشور ادامه داد: در این موضوع، فرد اهانت‌کننده به محض اینکه متوجه شد دستگاه قضایی پیگیر موضوع است به قصد فرار به فرودگاه امام مراجعه کرد که خوشبختانه توسط دادستانی تهران در همانجا دستگیر شد. وی افزود: من به دادستان تهران گفتم این جریان را فقط در اختیار دادسرای فرهنگ و رسانه نگذارد و آن را از بعد امنیتی هم پیگیری کند؛ چطور‌‌‌‌ می‌شود فردی با آن سابقه اینچنین به حریم حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) که ولی‌نعمت ما هست جسارت کند و بعد هم قصد فرار به خارج از کشور را داشته باشد؛ باید پشت پرده این ماجرا را دید. منتظری اظهار کرد: متاسفانه عده‌ای در داخل کشور به دنبال این هستند که از نهادهایی همچون قوه‌قضائیه، سپاه و نیروی انتظامی یک نقطه ضعف بگیرند و آن را به هر طریقی که می‌توانند و با قدرت رسانه‌ای که دارند بزرگ و برجسته کنند. دادستان کل کشور افزود: آیا‌‌‌‌ می‌شود در مملکت امام زمان(عج) و در کشور امام رضا(ع) یک فرد نانجیب آن حرف‌‌های نامربوط و زشت را به حریم ولایت بزند و کسی کار به کارش نداشته باشد؟

دستگیری اعضای شبکه نفوذی وابسته به انگلیس
اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس مرتبط با عناصر جریان فتنه و انحراف دستگیر شدند. یک منبع آگاه در گفت‌وگو با مهر، از دستگیری یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس خبر داد. وی گفت: اخیرا اعضای یک شبکه نفوذی وابسته به انگلیس دستگیر شده‌اند که گفته می‌شود با برخی عناصر اصلی جریان فتنه و انحراف در ارتباط بوده‌اند. این منبع آگاه افزود: عباس عدالت یکی از اعضای این شبکه نفوذی است که خبر دستگیری وی توسط رسانه دولتی انگلیس [بی‌بی‌سی] رسانه‌ای شده است.


Page Generated in 0/0051 sec