printlogo


کد خبر: 191694تاریخ: 1397/2/8 00:00
اخبار

توقف آرسنال و برد مارسی در لیگ اروپا
مارسی توانست حریفش را در لیگ اروپا شکست دهد و دیدار آرسنال و اتلتیکومادرید به تساوی رسید. دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با برگزاری 2 دیدار پایان یافت که در یکی از بازی‌ها آرسنال در خانه با نتیجه یک- یک برابر اتلتیکومادرید متوقف شد.  الکساندر لاکازت فرانسوی تنها گل آرسنال را به ثمر رساند و آنتوان گریزمان گل تساوی را وارد دروازه حریف کرد. در دیگر دیدار، مارسی با ۲ گل سالزبورگ را شکست داد. فلورین توون و کلینتون گلزنان تیم میزبان بودند. دیدارهای برگشت این مرحله هفته آینده برگزار خواهد شد.

حسن یزدانی در رسانه‌‌های ژاپنی
یک مجله ژاپنی با چاپ عکسی از حسن یزدانی، او را ستاره کشتی جهان در المپیک توکیو نامید. یک مجله ژاپنی به چاپ عکسی از حسن یزدانی، قهرمان نامدار کشتی ایران اقدام کرده و او را یکی از ستاره‌‌های المپیکی توکیو نامیده است. این مجله درباره یزدانی نوشته است: یزدانی در المپیک ریو به مدال طلا رسید و در مسابقات جهانی 2017 نیز قهرمان شد. این ستاره آسیایی احتمالا در مسابقات جهانی مجارستان نیز خواهد درخشید. هیچ‌کس نمی‌تواند یزدانی را تهدید کند و او ستاره کشتی جهان در المپیک 2020 توکیو خواهد بود.

آغاز تحقیقات یوفا علیه بایرن
بعد از پایان بازی بایرن مونیخ و رئال‌مادرید، هواداران تیم آلمانی وارد زمین شدند و این موضوع باعث شد یوفا تحقیقات را برای جریمه احتمالی باشگاه آلمانی آغاز کند. تیم فوتبال رئال‌مادرید ورزشگاه خانگی تیم فوتبال بایرن مونیخ را با برد دلچسب ۲ بر یک ترک کرد و موفق شد به بهترین شکل از دیدار رفت لیگ قهرمانان بهره ببرد. اما این آخرین خبر بد برای بایرن مونیخ نیست، حتی مصدومان این تیم که وضعیت خوبی ندارند هم بدترین خبر برای بایرن نیست؛ خبر بد برای این تیم این است که یوفا تحقیقات علیه این تیم را آغاز کرده و شاید باواریایی‌ها را به خاطر ورود چندین نفر از هواداران به زمین بازی در پایان مسابقه جریمه کند.
در این دیدار که روز چهارشنبه برگزار شد، به محض اتمام بازی چندین نفر از هواداران از روی سکوها وارد زمین بازی شدند و مقابل چندین نفر از بازیکنان قرار گرفتند.
ماموران امنیتی ورزشگاه مجبور به واکنش شدند و حالا این موضوع به ضررشان تمام شده است. همچنین طبق دیگر گزارشات، هواداران بنرهایی به ورزشگاه آورده بودند که حاوی محتویات خشونت‎آمیز بوده است، به همین دلیل قرار است در یوفا در تاریخ یکم مه ‌کمیته انضباطی در این باره تصمیم‌گیری کند.

از یک یورو دستمزد ظرفشویی تا ثروت 82 میلیارد یورویی!
شهید خان، مولتی‌میلیاردر پاکستانی که قصد دارد ورزشگاه ومبلی را بخرد با یک یورو دستمزد شروع کرد و اکنون صدوبیست‌وهفتمین فرد ثروتمند جهان محسوب می‌شود.
به نقل از آ.اس، شهید خان برای خرید ورزشگاه ومبلی به فدراسیون فوتبال انگلیس ۹۲۰ میلیون یورو پیشنهاد داده است. با این حال، مولتی‌میلیاردر پاکستانی همیشه در چنین شرایطی نبوده است. داستان زندگی‌‌‌‌اش که توسط دیلی‌میل منتشر شد  یک انعکاس کامل از «رویای آمریکایی» است.
شهید خان در یک خانواده فقیر در لاهور به دنیا آمد. مادرش معلم ریاضی و پدرش فروشنده بودند. او نیز به فروش رادیو مشغول بود. با این حال در ۱۶ سالگی تصمیم گرفت کشورش را ترک کند. او با ۵۰۰ دلار پول به آمریکا سفر کرد تا در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه ایلینوی به تحصیل بپردازد.
با این حال، بی‌پول شد و برای اجاره هر شب اتاقش باید ۲ دلار پرداخت می‌کرد. او مجبور شد برای زنده ماندن به دنبال یک شغل باشد. در نهایت این اتفاق افتاد و برای هر یک ساعت ظرف شستن یک دلار و 20 سنت یعنی یک یورو دریافت می‌کرد.
شهید خان کمی بعد توانست در شرکت Flex-N-Gate که سپر خودرو تولید می‌کرد مشغول به کار شود. او ۱۳ سال بعد توانست ۶۶۰ هزار یورو به دست آورد و شرکت را بخرد. شرکت شهید خان در حال حاضر تقریبا 2900 میلیون یورو ارزش دارد و به نوشته فوربس او در رتبه ۱۲۷ ثروتمندترین افراد جهان است.
مولتی‌میلیاردر پاکستانی یک کشتی خصوصی به ارزش ۱۶۱ میلیون یورو دارد. شهید خان مالک تیم جکسونویل جگوارز (در NFL) و تیم فوتبال فولام انگلیس است. او در مجموع ۸۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون یورو
دارایی دارد.


Page Generated in 0/0057 sec