printlogo


کد خبر: 191721تاریخ: 1397/2/9 00:00
اخبار

«ارباب جنگ» روی آنتن می‌رود
مستند «ارباب جنگ» که روایتی از کمک آمریکایی‌ها به تروریست‌های داعشی در سوریه و عراق است، بزودی از رسانه ملی پخش خواهد شد. به گزارش فارس، مستند «ارباب جنگ» که نمایشگر تصاویر دیده نشده از واقعیت غیرقابل انکار کمک نیروهای آمریکایی به تروریست‌های داعشی است، همزمان با انتقال سفارت ایالات متحده از تل‌آویو به بیت‌المقدس، برای نخستین‌بار از رسانه ملی پخش خواهد شد. تصاویر استفاده شده در این مستند به واسطه نفوذ متخصصان واحد اطلاعات و شناسایی جبهه مقاومت به مرکز فرماندهی و کنترل آمریکایی‌ها و پهپادهای آنها به دست آمده است و روایتی واقعی از صحنه میدانی نبرد با داعش در سوریه و عراق را به تصویر می‌کشد. این اسناد نشانگر آن است که چطور فرماندهی آمریکا به طور مستقیم و غیرمستقیم به داعش کمک‌های نظامی، لجستیکی و اطلاعاتی می‌کند و چگونه بقای داعش مدیون این حمایت‌ها بوده است. مستند «ارباب جنگ» محصول سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است که بزودی از شبکه‌های مختلف سیما به نمایش درمی‌آید.


جام‌جهانی فوتبال در سینما‌ها
پخش می‌شود؟
رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران با معرفی پرفروش‌ترین سینماها در فروردین ۹۷ بیان کرد که امکان نمایش فوتبال در سینماها را دنبال می‌کنیم. به گزارش مهر، علی سرتیپی با اشاره به آغاز فعالیت سینماهای جدید و افزایش فروش گیشه، گفت: با افتتاح سینماهای «مگامال»، «باغ کتاب»، «اطلس مشهد» و «شهر آفتاب» که جزو ۱۵ سینمای برتر کشور هستند شاهد تغییر بسیار زیادی در افزایش فروش گیشه در فروردین‌ماه سال ۹۷ بودیم و امیدواریم با اضافه شدن سالن‌های سینمایی مجتمع‌هایی که بزودی در سراسر کشور افتتاح می‌شوند، گیشه سینما رونق پیدا کند. وی ادامه داد: در واقع با افزایش پتانسیل سالن‌های سینما در کشور، امکان اکران فیلم‌های بیشتری در سینماها وجود دارد و مردم نیز با توجه به کیفیت بالای سالن‌های تازه تاسیس علاقه بیشتری به دیدن فیلم‌های سینمایی پیدا می‌کنند. وی بیان کرد: مساله قابل توجه این است که در مجتمع‌های جدید سینمایی امکانات قابل توجهی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد؛ امکاناتی که بی‌شک در سطح سینماهای خارجی است. این سینمادار توضیح داد: امیدواریم برای پردیس‌های سینمایی که بیش از ۶ سالن سینما دارند، شرایطی را فراهم کنیم تا بازی‌های حساس فوتبال بویژه بازی‌های ایران به صورت محدود نمایش داده شود. برای اجرای این طرح به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشنهادات لازم ارائه شده است تا ببینیم چه تصمیمی در این زمینه گرفته می‌شود.


«برد پیت» فیلم تهیه‌کننده فاسد هالیوودی را می‌سازد
2 کمپانی هالیوودی ماجرای تحقیقات نیویورک‌تایمز علیه «هاروی واینستین» تهیه‌کننده فاسد هالیوودی را فیلم می‌کنند. به گزارش فارس به نقل از سایت جاست جیرد، «آناپورنا پیکچرز» و «کمپانی پلن‌بی» حقوق ساخت فیلمی بر مبنای گزارش‌های نیویورک تایمز علیه «واینستین» را خریداری کردند. آنها با بررسی موارد متعدد آزار جنسی علیه واینستین وارد عمل شدند و با جمع‌آوری مدارک و شواهدی از چند دهه رفتار غیراخلاقی وی، او و کمپانی‌اش را به زیر کشیدند. این ماجرا موجب شکل گرفتن جنبش «#من‌هم» شد و باعث شد بسیاری از زنان هالیوودی که طی سالیان مورد تعرض یا تجاوز جنسی قرار گرفته بودند دست به افشا‌گری زده و از تجربیات‌شان مبنی بر آزار جنسی سخن بگویند. برد پیت تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت اما هنوز نویسنده فیلمنامه یا کارگردان برای این فیلم اعلام نشده و تنها حقوق ساخت این فیلم خریداری شده است. کمپانی «پلن‌بی» متعلق به برد پیت و «دیدی گاردنر» است که فیلم‌های به یاد ماندنی چون «12 سال بردگی» و «مهتاب» ‌را در کارنامه دارد. «جودی کانتور» و «مگان توهی» 2 روزنامه‌نگار نیویورک تایمز هستند که پاییز سال گذشته رسوایی‌های جنسی «هاروی واینستین» را در قالب گزارش‌هایی، افشا کردند.


Page Generated in 0/0051 sec