printlogo


کد خبر: 191726تاریخ: 1397/2/9 00:00
اخبار

ماجرای شام نیمه‌تمام استقلالی‌ها در اصفهان
استقلالی‌ها قبل از ترک اصفهان با یک اتفاق عجیب روبه‌رو شدند. استقلال روز جمعه در اصفهان موفق شد با یک گل تیم سپاهان را شکست دهد. مانند فصول گذشته که استقلالی‌ها میهمان یکی از هواداران می‌شوند، قرار بود تیم استقلال بعد از بازی با سپاهان به باغ یکی از هواداران برود و بعد از صرف شام راهی فرودگاه شود ولی ظاهرا مکان میهمانی چندان جالب نبوده و به همین دلیل استقلالی‌ها و کادر فنی این تیم از جمله شفر ترجیح دادند از اتوبوس پیاده نشوند و بعد از توقفی کوتاه، اتوبوس راهی فرودگاه شد و استقلالی‌ها به تهران بازگشتند. ظاهرا مکان مورد نظر در فضایی نه چندان زیبا و غیربهداشتی بوده و این مساله باعث ناراحتی آبی‌ها شده است.

پیام احساسی نیمار برای اینیستا
ستاره برزیلی پاری‌‌سن‌‌ژرمن به خداحافظی اینیستا واکنش نشان داد و پیامی را برای او منتشر کرد. به نقل از  اکیپ، آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا روز جمعه در نشست خبری حضور پیدا کرد و با چشمانی اشکبار اعلام کرد آخرین فصل حضور خود در آبی‌‌واناری‌ها را تجربه می‌کند، بدون اینکه مقصد بعدی خود را مشخص کند. خداحافظی اینیستا از آبی‌‌واناری‌ها واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشته است. نیمار همبازی سابق اینیستا این پیام را برای او در صفحه رسمی‌اش منتشر کرد: «استاد! برای من افتخار بزرگی بود بخشی از سرنوشت تو در بارسلونا باشم. قبل از اینکه به تو نزدیک شوم عاشق سبک بازی‌ات بودم. شیفته فوتبالی بودم که به نمایش می‌گذاشتی و البته شخصیت تو در میدان و خارج از آن». در ادامه‌ پیام نیمار آمده است: «همواره برای دوستان، فرزندان و خانواده‌ام با افتخار شرح خواهم داد که با بازیکن بزرگی مثل تو همبازی بودم. بارسلونا از تو سپاسگزاری می‌کند و همچنین عاشقان فوتبال. آقای کاپیتان برای تو بهترین‌ها را آرزو می‌کنم». نیمار 4 فصل با اینیستا در بارسلونا همبازی بود. او تابستان سال قبل تصمیم گرفت آبی‌واناری‌ها را ترک و در ازای 222 میلیون پیراهن پاری‌‌سن‌‌ژرمن را برتن کند. البته خبرهای زیادی درباره بازگشت این بازیکن برزیلی به رقابت‌های لالیگا به گوش می‌رسد  و شاید این بار او پیراهن  رئال‌مادرید را بر تن کند.

گرشاسبی: نتیجه دادگاه سوییس  ۲۰ روز دیگر معلوم می‌شود
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما در جنبه فنی تیم دخالت نمی‌کنیم و صرفا در مدیریت تیم هستیم. حمیدرضا گرشاسبی در جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی درباره محرومیت پرسپولیس از طرف AFC گفت: هدف ما این بود که بدبینی AFC و فیفا از روی پرسپولیس برداشته شود. در دادگاهی که در لوزان سوییس تشکیل شد وکلا و مسؤولان باشگاه ریزه‌اسپور حاضر نشدند و این به نفع ما شد. وکیل ما در آن دادگاه گزارش خیلی خوبی ارائه داد. جو جلسه خوب و مثبت بود. قرار است ۱۵ تا ۲۰ روز دیگر نتیجه این موضوع مشخص شود. او ادامه داد: ما بیشتر می‌خواستیم این فشار که بر دوش‌مان بود از بین برود و نه صرفا باز شدن پنجره نقل و انتقالات. گرشاسبی گفت: ۵ نفر از بازیکنان‌مان قراردادشان تمام شده اما همه بازیکنان دل‌شان با پرسپولیس است و دوست دارند در باشگاه بمانند. از فردا سعی می‌کنیم پای میز مذاکره بنشینیم و این بچه‌ها را
حفظ کنیم.


Page Generated in 0/0078 sec