printlogo


کد خبر: 191744تاریخ: 1397/2/9 00:00
کوتاه و گویا

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی «کافه مقصد گردشگری شهری» از 17 تا 21 اردیبهشت‌ماه در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود. در این جشنواره کافه‌های شرکت‌کننده از سراسر کشور به رقابت در مسابقه بزرگ کافه برتر سال می‌پردازند و در نهایت کافه‌دار برتر «فنجان طلایی لقانطه» را دریافت می‌کند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: جامعه‌ای خوشبخت و سعادتمند است که مقاومت، ایثار و شهادت در آن نهادینه شده باشد. حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی در یادواره 3 هزار و 300 شهید ارتش استان مازندران با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: حفظ آرمان‌ها و اهداف شهیدان اجر شهید را به همراه خواهد داشت. واژه شهید از میان همه واژه‌ها و کلمات از قداست، ویژگی و احترام خاصی در جامعه اسلامی برخوردار است و این احترام و عزت از معنا شکل گرفته و با فرهنگ اسلامی ما همخوانی دارد.
روزانه بیش از 2 هزار نفر از شهروندان شامل 750 نفر از آقایان و یکهزار و 400 نفر از بانوان در فعالیت‌های ایستگاه‌های ورزشی شمال تهران در سال گذشته شرکت  کردند.
جشنواره فرهنگی- هنری «هفته بدون زباله» با هدف آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی در زمینه مدیریت صحیح پسماند، در قالب  ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «ارائه دستاوردهای آموزشی و فرهنگی ادارات پسماند مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران» در محل بوستان لاله افتتاح شد.
ویژه‌برنامه زنگ تحرک به صورت همزمان در سراسر شهر تهران، طی مراسمی با حضور مدیران شهری و همچنین جمعی از قهرمانان، پیشکسوتان، مدال‌آوران و شهروندان ورزشکار در منطقه 10 در بوستان تهرانی برگزار شد.
حسین معینی‌کربکندی، سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه21 تهران از آغاز فعالیت «ایستگاه‌های تندرستی» در «بوستان‌های محوری ورودی غربی پایتخت» همزمان با فرارسیدن «میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و اعیاد خجسته شعبانیه» خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس درباره اجتماعی شدن موضوع اعتیاد گفت: اعتیاد موضوع مستقل و بی‌ارتباط با شرایط اجتماعی نیست، بلکه ارتباط مستقیم با موضوعات اجتماعی دارد. سهیلا جلودارزاده افزود: اعتیاد یک ویروس یا بیماری نیست که انسان بتواند براحتی از شر آن رهایی یابد؛ به عالم غیرانسان هم مربوط نمی‌شود، بلکه به جامعه و خانواده مرتبط است.


Page Generated in 0/0054 sec