printlogo


کد خبر: 191781تاریخ: 1397/2/10 00:00
اخبار

دفاع پورمحمدی  از مدیر جدید شبکه 3
علی‌اصغر پورمحمدی از علی فروغی، مدیر جدید شبکه 3 دفاع کرد و به بازخوردهای اخیر پاسخ گفت. به گزارش «وطن‌امروز»، مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید شبکه سوم سیما با حضور مدیران ارشد رسانه ملی برگزار شد. پورمحمدی مدیر سابق شبکه 3 این شبکه را از پربیننده‌ترین شبکه‌های تلویزیونی دانست و گفت: شبکه سوم توانست با وجود مشکلات متعدد سخت‌افزاری و با توجه به مشکلات مالی برنامه‌های پرمخاطب روی آنتن بفرستد. وی با دفاع از انتخاب علی فروغی به عنوان جانشین خود در شبکه 3 سیما تاکید کرد: فروغی یکی از بااخلاق‌ترین، خوشفکرترین و توانمندترین مدیران رسانه است و من انتخاب چنین گزینه شایسته‌ای را تایید می‌کنم. قائم‌مقام سیما هجمه‌های اخیر در زمینه انتصاب فروغی را جوسازی خواند. وی همچنین در ادامه تاکید کرد: طرح‌های جذابی در گروه‌های اجتماعی، ورزش، سرگرمی و مسابقات وجود دارد که با توجه به مشکلات مالی در شبکه، تولید نشده است. با این حال با‌ شناختی که از روحیات آقای فروغی دارم، امیدوارم این طرح‌ها بزودی روی آنتن رود. در ادامه این مراسم علی فروغی، مدیر شبکه 3 سیما با تجلیل از پورمحمدی گفت: پورمحمدی گلچینی از نیروهای خوش‌ذوق، خوش‌اخلاق و توانمند را در این شبکه گرد هم آورده است، نیرویی که بزرگ‌ترین سرمایه این شبکه محسوب می‌شود. وی از پورمحمدی خواست همچنان به حمایتش از شبکه 3  ادامه دهد.


«صبح جمعه با شما» به رادیو ایران بازگشت
برنامه «صبح جمعه با شما» پس از حدود یک دهه تعطیلی به جدول پخش رادیو ایران بازمی‌گردد. به گزارش «وطن امروز»، حمید شاه‌آبادی، معاون صدای جمهوری اسلامی گفت: ظرفیت‌های هم‌افزای فراوانی در معاونت صدا وجود دارد که موجب شد امکان احیای برنامه خاطره‌انگیز «صبح جمعه با شما» فراهم شود. در سال‌های گذشته این برنامه با نام‌های مختلف از جمله «قند و نمک»، «جمعه ایرانی» و «رادیو جمعه» در جدول پخش شبکه‌های رادیویی حضور داشته است و در حال حاضر مقدمات احیای این برنامه فراهم شده و از نیمه اردیبهشت‌ماه شنوندگان رادیو ایران می‌توانند باز هم شنونده برنامه «صبح جمعه با شما» باشند. معاون صدای جمهوری اسلامی درباره ویژگی‌های «صبح جمعه با شما» در سری جدید بیان کرد: این برنامه در فاز اول به مدت ۱۲۰ دقیقه از ساعت ۹ صبح جمعه‌ها از رادیو ایران پخش خواهد شد. همکاران تلاش کرده‌اند هسته اصلی بازیگران این برنامه قدیمی دور هم جمع شوند و با بهره‌گیری از ظرفیت بازیگران جوان، گروه بازیگران تکمیل شود.


اجرای ویژه‌برنامه «رنگین کمان» برای کودکان ایرانی، یمنی و سوری
جشن بزرگ نیمه‌شعبان با عنوان «کودکان منتظر» همزمان با شب ولادت حضرت مهدی(عج)، با حضور عروسک‌های رنگین‌کمان در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. به گزارش «وطن امروز»، رضا دوستعلی، رئیس فرهنگسرای خاوران درباره برگزاری جشن کودکان منتظر به مناسبت روز نیمه‌شعبان گفت: به‌ مناسبت فرارسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، مراسم جشن بزرگی روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه با حضور 2 هزار کودک ایرانی، یمنی و سوریه‌ای و همچنین همراهی کودکان شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود. دوستعلی بیان کرد: در این مراسم 2 هزار کودک، طولانی‌‌ترین نقاشی کشور را با موضوع ولادت امام زمان به تصویر می‌کشند. وی ادامه داد: برنامه طولانی‌ترین نقاشی کشور در نیمه‌شعبان با محوریت برقراری صلح و عدالت فراگیر، ترتیب داده شده است تا این کودکان علاوه بر حضور در یک برنامه فرهنگی بتوانند با کمک یکدیگر رکورد جدیدی را در نقاشی کودکان به ثبت برسانند. وی خاطرنشان کرد: در این جشن بزرگ که با مشارکت شبکه 5 سیما برگزار می‌شود، برنامه رنگین‌کمان در قالب سرودهای شاد و نمایش‌های جذاب به اجرای زنده می‌پردازد.
 


Page Generated in 0/0363 sec