printlogo


کد خبر: 191850تاریخ: 1397/2/11 00:00
کوتاه و گویا

مهدی نصیبی، عضو کمیته سلامت دهان انجمن دندانپزشکان عمومی ایران با اشاره به اپیدمیک بودن بیماری‌‌های دهان در کشور گفت: قریب به 100 درصد مردم ما به نوعی دچار پوسیدگی دندان یا دیگر بیماری‌‌های دهان هستند.
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 تهران از نوسازی و بهسازی وسایل بازی و دستگاه‌‌های ورزشی بوستان‌‌های سطح منطقه با هدف ارتقای سطح ایمنی و ترغیب شهروندان به ورزش همگانی خبر داد.
رسول کشت‌پور، شهردار منطقه 2 تهران با تاکید بر ضرورت حمایت و نظارت از پروژه‌‌های بخش خصوصی و مشارکتی مدیریت شهری گفت: مدیریت شهری با استفاده از توان بخش خصوصی و بر اساس سیاست‌های مدیریتی مبنی بر کاهش بار مالی شهرداری در مدیریت فضای عمومی با استفاده از مولفه‌‌های مشارکت و حمایت می‌تواند طرح‌ها و فضاهای مطلوب مورد نیاز شهروندان را تامین و احداث کند.
نمایش محیطی «موعود» به کارگردانی امیرحسین شفیعی به مناسبت جشن نیمه شعبان به مدت 3 روز در باغ‌موزه قصر اجرا می‌شود. این نمایش بر اساس اشعار سیدمرتضی میرفخرایی‌جندقی به کارگردانی امیرحسین شفیعی در باغ‌موزه قصر اجرا می‌شود. این نمایش محیطی که قصه تولد حضرت حجت(عج) را روایت می‌کند تا ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۲۲ در باغ‌موزه قصر اجرا می‌شود.
چهارمین نشست تخصصی «چهل شاهد» با موضوع بررسی 40 سال عکاسی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس و با حضور مجید دوخته‌چی‌زاده، کمال‌الدین شاهرخ و محمود عبدالحسینی دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.
جشن «سروهای منتظر» همزمان با میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در راستای ویژه‌برنامه‌های «منتظران باران» با حضور خانواده شهدای گرانقدر مدافع حرم در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
سیدیاسر رایگانی، مدیرکل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی درباره گزارش‌های دریافتی از خبرنگاران رسانه‌های جمعی درباره تخلفات پارکینگ یک مجتمع تجاری معروف در استان تهران، اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم و با انجام گشت مشترک درباره این گزارش، پرونده تخلف در شعبه 25 بدوی استان تهران تشکیل و متهم به دلیل گرانفروشی به پرداخت 68 میلیون و 500 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که این رای به صورت غیابی صادر شده و قابل تجدیدنظرخواهی است.
مرحله نخست نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو، جمعه هفتم اردیبهشت با ثبت‌نام 19 هزار داوطلب در سراسر کشور برگزار شد. استان‌های کردستان، کرمانشاه و فارس بیشترین تعداد ثبت‌نامی در این المپیاد را داشتند. نتایج این آزمون نیمه خرداد 97 اعلام خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0056 sec