printlogo


کد خبر: 191862تاریخ: 1397/2/11 00:00
اخبار

شبکه 4 نمایشگاه کتاب تهران را پوشش می‌دهد
شبکه 4 سیما با برنامه «کتاب 4» در ایام برگزاری سی‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می‌دهد. به گزارش «وطن‌امروز»، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 12 تا 22 اردیبهشت‌ماه 1397در محل مصلای امام خمینی برگزار می‌شود و شبکه 4 سیما  با برنامه «کتاب4» به تهیه‌کنندگی جعفر فریدزاده رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می‌دهد. به گفته فریدزاده تهیه‌کننده برنامه، برنامه «کتاب 4» به صورت زنده و مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب در مصلای تهران، روزانه در 4  نوبت پخش  می‌شود و روی آنتن می‌رود. فریدزاده گفت: سعید بیابانکی و خانم همتی اجرای این ویژه‌برنامه را بر عهده دارند و برنامه از بخش‌های مختلفی همچون مصاحبه – گزارش و اخبار نمایشگاه کتاب برخوردار است. فریدزاده درباره ساعت پخش برنامه گفت: ما در 4 نوبت 20 دقیقه‌ای از صبح ساعت 11 در فواصل بین برنامه‌ها، از محل برگزاری نمایشگاه برنامه را روانه آنتن پخش می‌کنیم.

12 عنوان کتاب صوتی جدید در راه نمایشگاه
نمایشگاه سی‌ویکم میزبان 12 عنوان کتاب گویای جدید با موضوعات ادبیات دفاع مقدس، رمان، داستان و خاطره‌نگاری است که در مهم‌ترین رخداد فرهنگی سال برای نخستین بار عرضه خواهند شد. به گزارش «وطن امروز»، در حوزه ادبیات انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس کتاب‌های صوتی «همه سیزده‌سالگی‌ام» خاطرات مهدی طحانیان نوشته گلستان جعفریان با گویندگی مهرداد مهماندوست، «گلستان یازدهم» خاطرات همسر شهید علی چیت‌سازیان نوشته بهناز ضرابی‌زاده با گویندگی سعیده فرضی، کتاب «شنام» خاطرات کیانوش گلزار راغب با گویندگی مهرداد مهماندوست، «سفر به گرای 270 درجه» نوشته احمد دهقان با گویندگی مهرداد مهماندوست، «وقتی مهتاب گم شد» خاطرات شهید علی خوش‌لفظ به قلم حمید حسام با صدای جواد پیشگر و مهرداد عشقیان و «زیتون سرخ» خاطرات ناهید یوسفیان با گویندگی رویا فلاحی و «خاطرات مرضیه حدیدچی» نوشته محسن کاظمی با گویندگی افسانه محمدی در نمایشگاه عرضه می‌شود. در حوزه قصه و رمان نیز کتاب صوتی «تی لم» نوشته میثم امیری با صدای نورالدین جوادیان به نمایشگاه کتاب می‌رسد. در بخش طنز هم 3 کتاب صوتی «آبنبات هل‌دار» نوشته مهرداد صدقی با صدای میرطاهر مظلومی، کتاب «کافه خنده» نوشته علیرضا لبش با گویندگی نورالدین جوادیان و سعیده فرضی و «گچ پژ» نوشته محسن رضوانی با صدای علی آباقری عرضه می‌شود. همچنین در بخش کودک هم امسال یک مجموعه جدید در اختیار مخاطبان کودک و نوجوان قرار می‌گیرد. مجموعه 10 جلدی کتاب صوتی «یک کار خوب» با گویندگی سمیرا حاجی فتحعلیان عرضه خواهد شد.

عرضه چاپ دوم زندگینامه داستانی شهید چمران در نمایشگاه کتاب
«دلم برایش تنگ شده...» زندگینامه داستانی شهید مصطفی چمران از سوی نشر امیرکبیر به چاپ دوم رسید. به گزارش فارس، چاپ دوم کتاب «دلم برایش تنگ شده...» به قلم محمدعلی جعفری از سری مجموعه سرداران ایران که به شیوه داستانی نگاهی به زندگی شهید مصطفی چمران دارد از سوی انتشارات امیرکبیر منتشر شد. در بخشی از مقدمه کتاب آمده است: «ایرانیان مردمی بزرگ زاده‌اند. به همین دلیل بزرگان زیادی را در خود و با خود دیده‌اند. از میان همه بزرگان این سرزمین مردان مردی وجود دارند که ایرانیان، فره سردار ملی را بر سینه ستبرشان آویخته‌اند. از سیمای اسطوره‌ای رستم و فریدون تا چهره دلیرانی چون آریوبرزن و سورنا، از شاه اسماعیل صفوی تا امام قلی‌خان، از عباس میرزا تا رئیسعلی دلواری، از چمران و باقری و ردانی‌پور تا آبشناسان و صیاد شیرازی و ... همه و همه ستارگان درخشان و قله‌های بلند و ستبری هستند که در خاک گوهرخیز ایران‌زمین بالیده‌اند و سیمای تابناک‌شان تا همیشه در قاب خاطرات این سرزمین با مهربانی لبخند می‌زند.» چاپ دوم «دلم برایش تنگ شده...» توسط محمدعلی جعفری در شمارگان 500 نسخه توسط انتشارات امیرکبیر راهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب می‌شود.


Page Generated in 0/0050 sec