printlogo


کد خبر: 191866تاریخ: 1397/2/11 00:00
اخبار

پرسپولیس به تادئو ۴۰ هزار دلار پرداخت می‌کند
با حکم فیفا، باشگاه پرسپولیس مکلف به پرداخت نزدیک به ۴۰ هزار دلار به بازیکن برزیلی پیشین خود شد. به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اتاق حل اختلاف فدراسیون بین‌المللی فوتبال در پرونده رسیدگی به اختلاف بین پرسپولیس و خوزه تادئو جونیور که مراحل رسیدگی به آن، پیش از این انجام شده بود، با صدور حکم اعلام کرد باشگاه پرسپولیس باید مبلغ ۳۹ هزار و ۱۴۹ دلار را به این بازیکن برزیلی پرداخت کند.

تیم بسکتبال 3 نفره مردان مقابل کره‎جنوبی شکست خورد
تیم بسکتبال 3 نفره مردان در پایان اولین دیدار خود در جدول اصلی مسابقات کاپ آسیا مقابل کره‎جنوبی شکست خورد. کره‌جنوبی نخستین حریف تیم بسکتبال 3 نفره مردان در جدول اصلی رقابت‌‌های کاپ آسیا بود. دیدار برابر این تیم دیروز دوشنبه در محل برگزاری مسابقات در چین برگزار شد که طی آن ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه ۲۱ بر ۱۳ شکست خوردند. تیم بسکتبال 3 نفره مردان روز یکشنبه با برتری برابر ازبکستان مجوز حضور در جدول اصلی مسابقات کاپ آسیا را به دست آورد. تیم بسکتبال 3 نفره ایران با هدایت محمد کسایی‌پور و با ترکیب محمد جمشیدی، حامد حسین‌زاده، محمد ترابی و مسعود سلیمان در مسابقات شرکت کرده است. این تیم دومین دیدار خود را برابر  میزبان مسابقات برگزار می‌کند.

پروین برای مترجم برانکو وساطت کرد
اسطوره باشگاه پرسپولیس برای ادامه فعالیت مترجم برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس پادرمیانی کرد. ایوانکوویچ همراه با مترجم خود که در ویدئوی جنجالی محسن مسلمان نقش اصلی را ایفا کرده بود به مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس با حضور پیشکسوتان رفت. اصغر نیک‌سیرت که الفاظ ناشایستی را در این ویدئو به کار برده بود بار دیگر توضیحاتی را درباره این فیلم به سرمربی کروات پرسپولیس داد. همچنین در انتهای مراسم جشن قهرمانی یکشنبه شب، علی پروین و محمود خوردبین به همراه امیر عابدینی با  برانکو نشستی خصوصی را بدون حضور مترجم این تیم برگزار می‌کنند تا به نوعی واسطه شوند که مشکل به‌وجود آمده را حل کنند. گویا سرمربی سرخپوشان نیز پس از این صحبت‌ها اعلام کرده است می‌خواهد موضوع را فراموش کند تا باز هم نیک‌سیرت وظیفه مترجمی‌اش را بر عهده بگیرد. با این وجود روز گذشته نیک سیرت غایب تمرین پرسپولیس بود و احتمال این می رود این مترجم از پرسپولیس برود.

القاب عجیب هواداران المپیاکوس برای یاران انصاری‌فرد و حاج‌صفی
هواداران ناراضی المپیاکوس بازیکنان این تیم را با القابی غیرمنتظره در ورزشگاه خانگی کارایسکاکی آتن خطاب قرار دادند.
به نقل از سایت اسپورت اف‌ام یونان، هواداران المپیاکوس در حاشیه دیدار یکشنبه در هفته بیست‌ونهم سوپرلیگ یونان برابر پانتولیکوس با نصب بنرهایی بازیکنان تیم محبوب ‌خود را فاقد ارزش برای پوشیدن پیراهن این تیم خواندند. در بنر دیگری خطاب به بازیکنان تیم المپیاکوس آمده است:  شما برای خوشگذرانی و تعطیلات اینجا هستید!
سایت اسپورت اف‌ام در ادامه این خبر آورده است: کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی تیم المپیاکوس هنگام به ثمر رساندن 2 گل در بازی با پانتولیکوس بشدت مورد تشویق و حمایت هواداران قرار گرفت تا او را متمایز از سایر المپیاکوسی‌ها نشان دهند.

گاتزتادلواسپورت نوشت
امره جان در آستانه عقد قرارداد با یوونتوس
یکی از 3 نشریه معتبر ورزشی ایتالیا مدعی است هافبک ۲۴ ساله لیورپول در آستانه امضای قرارداد با یوونتوس قرار گرفته است.
به گزارش فارس، امره جان از ماه‌ها قبل مورد توجه یوونتوس ایتالیا قرار داشت اما در هفته‌های اخیر بحث حضورش در تیم بایرن مونیخ نیز به میان آمد. براساس گزارش دیروز روزنامه گاتزتادلواسپورت،‌ بیانکونری نظر هافبک ۲۴ ساله را به خود جلب کرده و در روزهای آینده با ستاره حاضر در لیگ برتر قرارداد می‌بندد. این در حالی است که جان چندی قبل آسیب دید و به خاطر شدت آسیب‌دیدگی فصل جاری برایش به اتمام رسید. این روزنامه عنوان کرده بعد از امضای قرارداد و حضور در تورین، وی سالانه ۶ میلیون یورو حقوق خواهد گرفت. با حضور وی در تیم ایتالیایی بعد از سامی خدیرا و بندیکت هوودس،‌ شمار بازیکنان آلمانی به ۳ نفر افزایش خواهد یافت.


Page Generated in 0/0052 sec