printlogo


کد خبر: 191947تاریخ: 1397/2/15 00:00
«سیمئونه»، گزینه‎ای مناسب برای آرسنال

دیگو سیمئونه که مدعی شده تماسی از سوی سران آرسنال نداشته، یکی از بهترین گزینه‌‎های برای هدایت آرسنال است که البته در صورتی که این انتقال انجام شود، سبک بازی این تیم به وضوح تغییر خواهد کرد.
آرسن ونگر، سرمربی تیم فوتبال آرسنال اعلام کرده این فصل آخرین فصل کار او در تیم لندنی خواهد بود و سران این باشگاه باید از همین حالا به فکر پیدا کردن جانشینی مناسب برای او باشند که کار آسانی هم نخواهد بود.
اما یکی از گزینه‎هایی که بارها به آرسنال نسبت داده شده و توانایی‏‌اش را هم در تیم خودش ثابت کرده، دیگو سیمئونه آرژانتینی است که در حال حاضر هدایت اتلتیکو‌مادرید را به عهده دارد. او البته مدعی شده تماسی از سوی باشگاه انگلیسی نداشته است اما بعید نیست همین روزها به میز مذاکره دعوت شود. سیمئونه اما سبکی متفاوت نسبت به ونگر دارد؛ او سیاستی دارد که سعی می‏‌کند هواداران و بازیکنان تیمش را به وجد آورد و به آنها انرژی دهد و همچنین تعادل خوبی بین خط دفاع و خط حمله برقرار کند. حداقل درباره عادت او برای هیجان دادن به بازیکنان باید گفت این رفتارش تفاوت زیادی با رفتار ونگر در تمام مدت مربیگری‎اش در آرسنال دارد و باید دید در صورتی که او سرمربی آرسنال شود آیا می‎تواند سبک فوتبالی‏‌اش را در این تیم پیاده کند یا نه؛ آن هم در لیگی که بزرگانی مانند گواردیولا، مورینیو، کلوپ و... در آن
کار می‎کنند.
 


Page Generated in 0/0058 sec