printlogo


کد خبر: 191949تاریخ: 1397/2/15 00:00
اخبار

آلمان‌ها به دنبال انصاری‌فرد
سایت یونانی خبر داد باشگاه‌هایی از آلمان به دنبال جذب مهاجم ایرانی المپیاکوس هستند. سایت Sport-FM  یونان خبر داد. رضا فاضلی، مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد، مهاجم المپیاکوس اعلام کرد از باشگاه‌های آلمانی پیشنهادی رسمی برای جذب موکلش دارد. مدیر برنامه‌های انصاری فرد در حال مذاکره با باشگاه المپیاکوس است تا بعد از مسابقات جام‌جهانی 2018 روسیه این انتقال رخ دهد. باشگاه المپیاکوس برای فروش ستاره ایرانی خود به دنبال 10 میلیون یورو است اما به نظر می‌رسد قیمت این مهاجم بین 6 تا 7 میلیون یورو باشد. کریم انصاری‌فرد در این فصل از سوپرلیگ یونان خوش درخشیده است.

مراکش کشتی‌گیران ایران را پذیرفت
با پیگیری‌های به‌عمل آمده پذیرش تیم‌های اعزامی کشورمان به رقابت‌های دانش‌آموزی مراکش انجام شد. به نقل از فدراسیون کشتی، حبیب‌الله اخلاقی، سرپرست تیم‌های کشتی دانش‌آموزی کشورمان با تأیید این خبر گفت: با پیگیری‌های بابویی، رئیس فدراسیون دانش‌آموزی کشورمان و همکاری رئیس فدراسیون جهانی ورزش دانش‌آموزی و مسؤولان آموزش‌وپرورش کشور مراکش، مسؤولان برگزاری مسابقات پذیرش تیم‌های کشورمان در این رقابت‌ها را انجام دادند. بر این اساس اعضای تیم کشتی فرنگی دانش‌آموزی کشورمان امروز (15 اردیبهشت) در این مسابقات روی تشک می‌روند و اعضای تیم آزاد نیز روزهای یکشنبه و دوشنبه (16 و 17 اردیبهشت) رقابت‌های خود را برگزار خواهند کرد.

۲۹ تیر، سوپرجام با طعم داربی
سوپرجام فوتبال ایران ۲۹ تیر بین سرخابی‌های پایتخت برگزار خواهد شد. با اعلام سعید فتاحی، سوپرجام فصل هفدهم فوتبال ایران روز ۲۹ تیر ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی و بین 2 تیم پرسپولیس (قهرمان لیگ) و استقلال (قهرمان جام حذفی) برگزار خواهد شد. این دیدار داربی ۸۷ خواهد بود و برنده این دیدار می‌تواند دومین جام فصل خود را بالای سر ببرد.

صعود اتلتیکو و مارسی به فینال لیگ اروپا
2 تیم اتلتیکومادرید و مارسی با برتری مقابل حریفان‌شان به فینال لیگ اروپا راه یافتند. در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا 2 دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها آرسنال برابر اتلتیکومادرید با یک گل شکست خورد. در این دیدار، دیگو کاستا برای تیمش گلزنی کرد تا ونگر بدون جامی در این فصل از آرسنال برود. در نیمه نخست لورن کوشیلنی بشدت مصدوم شد و به احتمال زیاد  جام‌جهانی را از دست خواهد داد. در دیگر دیدار سالزبورگ
با ۲ گل مارسی را شکست داد تا نتیجه بازی رفت تکرار شود و بازی به وقت اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه با اشتباه مرگبار داوری، مارسی یک ضربه کرنر به دست آورد که رولاندو آن را به گل تبدیل کرد و مارسی حریف اتلتیکومادرید در دیدار نهایی شد.

سایپا هم آسیایی شد
با برتری استقلال برابر خونه‌به‌خونه در جام حذفی، سایپای تهران توانست سهمیه پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. با قهرمانی استقلال در جام حذفی فوتبال ایران و با توجه به رتبه سوم این تیم در لیگ برتر، سایپا که در پایان لیگ هفدهم در رده چهارم قرار گرفته بود به عنوان نماینده چهارم ایران در رقابت‌های فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد. سهمیه ایران در فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا ۱+۳ خواهد بود. به این ترتیب پرسپولیس (قهرمان لیگ)، استقلال (قهرمان جام حذفی) و ذوب‌آهن (نایب‌قهرمان لیگ) 3 سهمیه اصلی ایران خواهند بود و سایپا نیز باید برای حضور در مرحله گروهی در یک دیدار پلی‌آف شرکت کند.
 


Page Generated in 0/0049 sec