printlogo


کد خبر: 191961تاریخ: 1397/2/16 00:00
اخبار

استقلال 3 ستاره می‌شود!
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: این هفتمین قهرمانی ما در جام حذفی بود و با احتساب ۳ قهرمانی لیگ تعداد قهرمانی‌های ما به ۱۰ رسید و باید یک ستاره اضافه کنیم. محمد نوری در گفت‌وگو با  مهر اظهار کرد: با همان فرمولی که پرسپولیس فصل گذشته توانست یک ستاره روی پیراهنش بگذارد، استقلال هم باید یک ستاره به 2 ستاره قبلی‌اش اضافه کرده و از فصل بعد با پیراهن ۳ ستاره به میدان برود. عضو کمیته فنی استقلال بیان داشت: تیم ما 2 ستاره به نشانه 2 قهرمانی آسیا دارد. ستاره‌هایی که تیم‌هایی مثل الهلال، العین و همه تیم‌های دیگری که در این مسابقات قهرمان شدند روی پیراهن‌شان دارند. فصل گذشته باشگاه پرسپولیس به‌ این بهانه که تعداد قهرمانی‌هایش در چند تورنمنت مختلف به عدد ۱۰ رسیده یک ستاره روی پیراهنش اضافه کرد. حال اگر قرار بر این باشد که هر ۱۰ قهرمانی در لیگ‌های داخلی هم یک ستاره داشته باشد این حق استقلال است که یک ستاره دیگر به پیراهنش اضافه کرده و ۳ ستاره شود. وی افزود: تیم ما تاکنون ۳ بار در لیگ برتر قهرمان شده و این هم هفتمین قهرمانی‌اش در جام حذفی بود. ما از قهرمانی‌های دیگرمان در باشگاه‌های تهران و جام‌های متفرقه هم فاکتور می‌گیریم و فقط همین 2 جام معتبر را حساب می‌کنیم. نوری تصریح کرد: این خواسته‌مان را به باشگاه و آقای افتخاری منتقل می‌کنیم و از ایشان می‌خواهیم تا این موضوع را با جدیت پیگیری کنند. ۳ ستاره شدن پیراهن استقلال بعد از این قهرمانی حق تیم ما و هواداران آن است.

«زوران کاستاراتویچ» سرمربی تیم‌ملی هندبال ایران شد
«زوران کاستاراتویچ» سرمربی سابق تیم‌ملی مونته‌نگرو هدایت تیم‌ملی هندبال مردان ایران را بر عهده گرفت.
بعد از چند ماه پیگیری، فدراسیون هندبال هدایت تیم‌ملی مردان را به زوران کاستاراتویچ، سرمربی سابق تیم‌ملی مونته‌نگرو واگذار کرد. کاستاراتویچ قرار است علاوه بر تیم‌ملی بزرگسالان، روی تیم‌های جوانان و نوجوانان ایران نیز نظارت داشته باشد.
این مربی اهل مقدونیه در سال ۲۰۱۴ با تیم باشگاه الجیش قطر قهرمان آسیا شد و با همین تیم نیز در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان به مقام چهارم رسید. کاستاراتویچ ۵۶ ساله در سابقه خود، سرمربیگری تیم واردار مقدونیه را که 2 دوره قهرمان اروپا شد نیز دارد.

هم‌گروهی ایران با عراق، ویتنام و یمن
مراسم قرعه‌کشی جام‌ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات برگزار شد. مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، روز جمعه از ساعت ۲۰ در برج خلیفه دوبی آغاز شد. این رقابت‌ها با برگزاری دیدار افتتاحیه در تاریخ ۱۵ دی‌ماه ۹۷ بین امارات و بحرین در ورزشگاه زاید ابوظبی آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خوهد داشت. جام ملت‌های آسیا قرار است در 4 شهر دوبی، ابوظبی، شارجه و العین برگزار شود. در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۴ تیم در قالب ۶ گروه به مصاف هم می‌روند. طبق اعلام شیخ سلمان، رئیس AFC مجموع جوایز اهدایی به تیم‌های حاضر در این تورنمنت ۱۵ میلیون دلار است. تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان جام ملت‌های آسیا به ترتیب ۵ و ۳ میلیون دلار پاداش دریافت می‌کنند. این رقم برای تیم‌هایی که به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها می‌رسند یک میلیون دلار است. در خلال مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا که در دوبی برگزار شد از کاپ جدید این رقابت‌ها نیز رونمایی شد.کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تغییر شکل برگزاری این رقابت‌ها و افزایش تیم‌ها از ۱۲ به ۲۴ تیم تصمیم گرفت کاپ قهرمانی این مسابقات را هم تغییر دهد. علی دایی در این مراسم اظهار کرد: آخرین باری که ایران توانست قهرمان شود سال ۱۹۷۶ بود ولی امسال خیلی امیدواریم بتوانیم دوباره قهرمان آسیا شویم.
تیم‌ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها ۱۷ دی به مصاف یمن خواهد رفت.
گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به شرح زیر است:
گروه A: امارات، تایلند، هند، بحرین
گروه B: استرالیا، سوریه، فلسطین، اردن
گروه C: کره‌جنوبی، چین، قرقیزستان، فیلیپین
گروه D: ایران، عراق، ویتنام، یمن
گروه E: عربستان، قطر، لبنان، کره‌شمالی
گروه F: ژاپن، ازبکستان، عمان، ترکمنستان
کارلوس کی‌روش و محمدرضا ساکت این مراسم را در مجموعه PEC دنبال می‌کردند.


Page Generated in 0/0050 sec