printlogo


کد خبر: 191990تاریخ: 1397/2/16 00:00
آوای شهر

روز گذشته برگزار شد
تجمع دارندگان وانت‌بار در اعتراض به طرح ترافیک
روز گذشته تعدادی از دارندگان وانت‌بار در اعتراض به وضعیت طرح ترافیک، مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند. به گزارش فارس، تعدادی از دارندگان وانت‌بار دیروز مقابل شورای شهر تهران تجمع کردند و نسبت به طرح ترافیک شهرداری تهران معترض بودند. برخی از آنها معتقد بودند هزینه طرح ترافیک را شهرداری چندین برابر افزایش داده و برای آنها مشکل ایجاد کرده است. یکی از معترضان گفت: شهرداری طرح را گران می‌کند، ما هم مجبوریم روی کرایه‌ها بکشیم. وی ادامه داد: هیچ‌کس هم پاسخگو نیست. همچنین روز گذشته در پی اعتراض خبرنگاران نسبت به سهمیه‌های داده شده، امکان درخواست تجدیدنظر برای خبرنگارانی که مشمول سهمیه طرح ترافیک نشدند، فراهم شد. معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اطلاعات جدیدی درباره طرح ترافیک خبرنگاران و خبرنگارانی که امکان استفاده از سهمیه ویژه به آنها داده نشده است، منتشر کرد. در این اطلاعیه از خبرنگاران خواسته شد درخواست تجدیدنظر به همراه مدارک‌شان را از طریق ایمیل به نشانی
reporter-traffic@tehran.ir ارسال کنند. گفتنی است برای تمام متقاضیان تاییدشده، شامگاه روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه پیامک ارسال شده است. این احتمال وجود دارد که به علت بسته بودن پیامک تبلیغاتی یا اختلال در سیستم، به معدود افرادی پیامک نرسیده باشد. معیار قطعی تایید شدن طرح ترافیک خبرنگاری برای فرد، درج عبارت «دارای سهمیه» به رنگ سبز در مقابل مشخصات خودرو است. متقاضیان می‌توانند برای بررسی این موضوع به سامانه مراجعه کنند.

واکنش رئیس شورا به افشاگری یکی از اعضا
خبری از اتفاقات پشت‌پرده ندارم
 رئیس شورای شهر تهران درباره توئیت یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اتفاقات پشت‌پرده در انتخاب شهردار گفت: من از اتفاقات پشت‌پرده خبر ندارم. به گزارش ایسنا، محسن هاشمی در حاشیه بازدید از شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در پاسخ به پرسشی مبنی بر انصراف انصاری‌لاری، یکی از گزینه‌های تصدی شهرداری تهران گفت:‌ من هم نامه انصراف ایشان را دیده‌ام اما رسما به شورای شهر نامه ننوشته‌اند، پس از نظر ما هیچ یک از کاندیداها انصراف نداده‌اند، چرا که باید در نامه‌ای رسمی کناره‌گیری خود را اعلام می‌کردند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما هم نامه انصراف وی را در فضای مجازی دیده‌اید، اظهار کرد: بله! من هم نامه‌ای مبنی بر انصراف وی را در فضای مجازی دیدم اما هنوز نامه رسمی به ما داده نشده است. رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره توئیت یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اتفاقات پشت‌پرده در انتخاب شهردار گفت: از اتفاقات پشت‌پرده خبر ندارم و از خود عضو درباره موضوعی که توئیت کرده سوال بپرسید.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد
ورود موج جدید بارش‌ها از سه‌شنبه
بعدازظهر دوشنبه بارش‌هایی اتفاق می‌افتد و موج جدیدی نیز سه‌شنبه وارد کشور می‌شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد اصغری، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در استان اصفهان شرایط برای بارش‌ها و جاری شدن روان آب مهیاست و در همدان، چهارمحال و بختیاری و لرستان و همچنین شمال و شرق خوزستان بارندگی‌ها قابل توجه خواهد بود. وی افزود: در کرمانشاه، ایلام (ضعیف)، کردستان، قزوین، البرز و یزد بارندگی خواهیم داشت و هر چه به سمت شرق برویم بارش‌ها ضعیف‌تر خواهد شد. اصغری گفت: در جنوب شرق کشور بارش‌ها ضعیف است اما هوای خلیج‌فارس و تنگه هرمز برای ساعاتی غبارآلود خواهد بود و آب‌ها را مواج پیش‌بینی می‌کنیم. وی افزود: روز دوشنبه هوای آرامی در پیش داریم اما با وجود رطوبت در منطقه از بعدازظهر دوشنبه بارش‌ها اتفاق می‌افتد و موج جدیدی نیز سه‌شنبه وارد کشور می‌شود و هر چند زمان و بازه زمانی فعالیت این موج کوتاه است اما بارش‌های ناشی از آن قابل توجه خواهد بود. وی گفت: در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز بارش‌ها در تهران سنگین‌تر خواهد بود و آخر هفته نیز هوا آرام است و روند افزایش دما اتفاق می‌افتد اما از دوشنبه هفته بعد شیب ملایم کاهش دما را خواهیم داشت.
 


Page Generated in 0/0050 sec