printlogo


کد خبر: 192075تاریخ: 1397/2/18 00:00
اخبار

ژاوی از تصمیم به بازنشستگی منصرف شد
کاپیتان اسپانیایی السد از تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال در تابستان منصرف شد و می‌خواهد فصل بعد هم به میدان برود. به نقل از الرای، ژاوی بعد از سال‌ها حضور در بارسلونا با وجود اینکه با پیشنهاد چند تیم اروپایی مواجه شد اما تصمیم گرفت راهی لیگ ستارگان قطر شود و السد را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کند.
این بازیکن اسپانیایی پیش از این تاکید کرده بود که با پایان فصل جاری برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کند و به دنیای مربیگری رو می‌آورد اما از  تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال منصرف شده است. او گفت: هنوز احساس می‌کنم از نظر بدنی در شرایط خوبی به سر می‌برم و می‌توانم به فوتبال ادامه‌ دهم. خداحافظی خود را 6 ماه دیگر به تعویق می‌اندازم و فصل بعد هم برای السد به میدان خواهم رفت.
این ستاره اسپانیایی همواره از بهترین بازیکنان السد است. او توانسته زمینه صعود این تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مهیا کند.

اظهارات جنجالی راموس پس از ال‌کلاسیکو
مدافع رئال‌مادرید به انتقاد از رفتار بازیکنان بارسلونا در ال‌کلاسیکو پرداخت و آن را نادرست عنوان کرد. به نقل از آ.اس، رئال مادرید یکشنبه‌شب در هفته سی‌وششم لالیگا برابر بارسلونا 2 - 2 مساوی کرد. سرخیو راموس پس از بازی گفت: می‌دانستیم با وجود قهرمانی بارسلونا در لالیگا برای چه هدفی بازی می‌کنیم. مادرید بازی خیلی خوبی انجام داد. از دقیقه نخست برای پیروزی پا به میدان گذاشتیم. در حالی یک امتیاز کسب کردیم که دوست داشتیم پیروز این دیدار شویم.
بازیکنان رئال‌مادرید زمانی که لوییس سوارس بر زمین افتاده بود، توپ را به بیرون نزدند. مدافع اسپانیایی در این رابطه اظهار کرد: زمانی که بازیکنی بر زمین می‌افتد و فکر می‌کنید شرایطش بد است، توپ را به بیرون می‌فرستید. با این حال، با توجه به شناختی که از سوارس دارم، با احترام فراوان به بارسلونا تصور نمی‌کنم در آن صحنه نیازی به فرستادن توپ به بیرون بود.
مدافع رئال‌مادرید درباره تحت فشار قرار گرفتن داور توسط بازیکنان بارسلونا در تونل ورزشگاه، گفت: آنها کمی داور را در تونل تحت فشار قرار دادند. نمی‌دانم آیا دوربین در این مکان وجود دارد یا نه. آنها به داور همه چیز گفتند. فوتبال نباید اینچنین باشد.
راموس در پایان به درگیری خود با سوارس اشاره کرد و گفت: هر کسی پدر و مادر خودش است. ما در اینجا حضور نداریم تا همدیگر را ادب کنیم. به اندازه کافی در خانه 3 فرزندم را تربیت می‌کنم. در بازی فوتبال  داور باید در چنین صحنه‌هایی دخالت کند.

جهانبخش پس از آقای گلی  در لیگ هلند:
آماده چالش بزرگ تری هستم
علیرضا جهانبخش از کسب عنوان آقای گلی در لیگ هلند ابراز خوشحالی و عنوان کرد آماده چالش بزرگ‌تری در دوران فوتبالش است. رقابت‌های لیگ هلند با برگزاری ۹ دیدار به صورت همزمان به پایان رسید. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی در پایان این رقابت‌ها موفق شد در حالی عنوان آقای گلی در لیگ هلند را به دست بیاورد که پست تخصصی او مهاجم نبود و در اکثر بازی‌ها در پست هافبک کناری به بازی گرفته می‌شد. جهانبخش در نهایت با ثبت ۲۱ گل توانست به این مهم دست یابد و عنوان آقای گلی را به دست بیاورد تا در بهترین شرایط برای جام‌جهانی روسیه آماده شود و به استقبال این رقابت‌ها برود.
علیرضا جهانبخش بعد از ثبت عنوان آقای گلی در لیگ هلند گفت: من از همان هفته اول بشدت تلاش کردم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. به ثمر رساندن گل و پاس گل حس خیلی خوبی داشت و خوشحالم که در روز پایانی این رقابت‌ها توانستم عنوان آقای گلی را به دست بیاورم. او درباره فصل بعد خود نیز گفت: من آماده چالش بزرگ‌تری در دوران فوتبالی خودم هستم ولی هنوز هیچ صحبتی با مدیربرنامه‌هایم نداشته‌ام. من بازیکن جاه‌طلبی هستم و دوست دارم اهداف بزرگ‌تری را دنبال کنم اما اول از همه می‌خواستم فصل را بخوبی به پایان برسانم.


Page Generated in 0/0150 sec